NOD April 2019

Ohh wat moeilijk om dit niet nu al met de hele wereld te kunnen delen. Ik zag een streepje op mijn vroege zwangerschapstest! Geen idee hoeveel dagen voor NOD omdat ik deze maand gestopt ben met ovu testen om er wat relaxter mee om te kunnen gaan. Ivm een feestje vanavond toch maar getest op dag 29 (cyclus wisselend van 29-42 dagen). Realiseer me dat het allemaal nog erg pril en vroeg is maar wat is dit een geweldig gevoel!! 

http://i65.tinypic.com/vcs8lu.jpg
Vorige maand toch wel teleurgesteld dat mijn week overtijd gewoon een lange cyclus was. Dus deze maand bij overtijd weer een negatieve test. Twee dagen terug nog steeds een negatieve test. En vanmorgen toch echt wel een overtuigende streep, die zag ik niet aankomen. ? Het besef is er nog niet echt, we zijn overrompeld en blij.
Om de teleurstelling te voorkomen het forum wat gemeden. Maar wilde het goede nieuws toch heel graag delen. 

Gefeliciteerd Sinneskyn, een mooie duidelijke streep! 
En ik snap je, ben nu zelf 4 dagen overtijd en zowel donderdag als gisteren een negatieve test. Mag nu van mezelf zaterdag pas weer testen als dan nog steeds niks is en ga forum ook ff mijden om er wat minder mee bezig te zijn.
Jullie geniet ervan samen! 

[quote quote=10195550]Gefeliciteerd Sinneskyn, een mooie duidelijke streep! En ik snap je, ben nu zelf 4 dagen overtijd en zowel donderdag als gisteren een negatieve test. Mag nu van mezelf zaterdag pas weer testen als dan nog steeds niks is en ga forum ook ff mijden om er wat minder mee bezig te zijn. Jullie geniet ervan samen![/quote]
Ik duim voor je, wie weet lees ik hier over een paar dagen goed nieuws. ?

Terug
Bovenaan