NOD April 2019

Balen Mienma en Liefleven! Ik sluit me ook bij jullie aan. Hier ook rode duivels gespot. Next round..
@ liefleven hoe bedoel je gekke ongesteldheid?
En de dames die nog aan t wachten zijn, succes!

Jammer dames! Ik zit nog steeds in spanning Mar krijg ook meer gevoel dat nod mei word! Gisteren buikpijn net als normaal dus wie weet komt ong wel wer!!
Kvind wel spannend worden nu!!

Vanmorgen getest en was negatief, aan ene kant verwacht want ik voel me niet zwanger. Aan de andere kant verbaasd, want enige andere keer dat ik overtijd was was ik zwanger van onze eerste. Komende dagen dus afwachten en anders over aantal dagen nog een keer testen.

Spannend Ninel!
Hier bijna hetzelfde. Sinds oktober gestopt met de nuvaring en vanaf eind januari er voor gegaan. Cyclus loopt van 21-24 dagen. Waarvan de meeste 23 of 24 dagen. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Maar nog niks..Vanochtend een test gedaan en negatief....Wanneer is handig om weer te testen? Hebben jullie dat weleens eerder gehad? Eerst negatief en daarna een positieve test? Ben benieuwd! 

Juliaaaaaa bij jou ook spannend dus. 
Heb zelf niet eerder eerst negatief en toen positief gehad dus dat weet ik niet. In bijsluiter stond bij mij dat bij negatief je 3 dagen moet wachten voor je opnieuw test, moet sowieso nog een keer een nieuwe test halen maar zou zondag dus weer kunnen. 
Ik wacht denk ik tot dinsdag ivm wedstrijd zondagochtend en maandag werk, dinsdag vrij dus als er dan nog niks is op gemak testen en ook meer zekerheid denk ik omdat ik dan al bijna week overtijd zou zijn.

succs! 

Terug
Bovenaan