NOD april 2020

Welkom BO GA, dat klinkt goed! Welke symptomen heb je?
Mijn nod is rond 15 april, maar heb nog nergens last van. Wel een hoge temp we meten die allemaal iedere dag uit voorzorg. Van mn eerste was ik in het begin heel moe en had ik menstruatiekrampen daarom was ik ook erg verrast met een positieve test en bang voor een mk. 
Andere dames al symptomen? 

Hoi Juliaa, 
Ik heb al een kleine week last van mijn onderbuik. Ik voel steeds mijn eisprong, en dit voelt wat hetzelfde, maar dan meer als een opgeblazen gevoel. De eerste dagen na mijn eisprong zelfs echt alsof er een balon op knappen zat. Vandaag ook bloedend tandvlees en een jeukende keel, dat zijn misschien rare symptomen maar als ik kijk naar mijn oude notites van mijne eerste zwangerschap was dat net hetzelfde. 
Het is nog afwachten natuurlijk hé :) maar het voelt in ieder geval hetzelfde aan als mijn eerste zwangerschap. 

@sylvestertje ik ben meestal ook geen fan van glijmiddel en t lijkt me ook ff wennen. Vooral omdat ik altijd dacht dat glijmiddel juist niet goed is als je zwanger wil worden. Hopen dat t nu raak bij je is!
@lott geen idee eigenlijk,  ik wilde het misschien online bestellen. 
@Bo Ga welkom! Dat klinkt goed. Zou heel fijn zijn als t gelijk raak is!
@juliaaa toen ik zwanger was van mn dochter had ik eerst ook helemaal geen symptomen, terwijl ik alle voorafgaande maanden van alles voelde. Hopelijk is dat  ook zo bij jou?. Wij moeten nog gaan klussen, als t er van komt. Dan is mijn NOD pas tussen de 23e - 27e

@Boga, hier gisteren ook ineens last van bloedend tandvlees. Normaal nooit last van :(. Mijn NOD is 15 april. Maar voor mijn gevoel is het te kort (5dpo) om een symptoom te zijn?
Ik heb Conceive plus online besteld. Was een superdiscrete doos. En was binnen 1 dag geleverd. 

Thnx dames, hoop dat het online bestellen snel binnen is ?. Zit namelijk rond mn ovulatie. Probeerden het vanochtend maar lukte bij mij niet, soms gebruiken we dan glijmiddel en dan gaat het allemaal wat makkelijker. Toen leerde ik dat glijmiddel zaasdooddend is.. Oeps.
Dacht ik probeer een maand zonder ovulatietesten maar werd er alleen maar meer gespannen van omdat ik bang was het moment te missen (laag libido).
Succes met wachten dames! 

@Charlottte; Slik je Monnikspeper je gehele cyclus? Had ook wat gelezen over Teunisbloem- en Tarwekiemolie. Waarom had jij voor Monnikspeper gekozen? Wel gek met je cyclus, helaas is er af en toe geen pijl op te trekken. In ieder geval hopen op positief nieuws.
@EmmaXx, FleurtjeX; Super balen! Wees maar lief voor julliezelf ☹.
@ChaCha; Spannend! Duim voor een positieve test aankomende dagen!
@BO GA; Welkom! Spannend, tekenen klinken goed.
@Lott; Ja, dat had ik ook hoor. Vandaar ook gekozen voor ovulatietesten.
Ik ben nog steeds bezig met ovulatietesten. Zit inmiddels op dag 29. Begin bijna te twijfelen of ik m’n eisprong niet gewoon op dag 18 had gehad (nog steeds was het tweede streepje daar het duidelijkst), maar dat ik misschien toch teveel van tevoren had gedronken? Ik heb sinds het weekend pijnlijke borsten. Ik blijf gewoon nog even doortesten, misschien toch m’n ovulatie nog binnenkort? Ingewikkeld allemaal haha.

Hier al dagen vruchtbaar cervixslijm (sorry voor de details) en een zeer hoog libido, maar een positieve ovulatie test is nergens te bekennen. Dus ik snap er ook niks meer van. Heb volgens de cyclus tracker ook pas volgende week eigenlijk mijn ovulatie (14 april) maar mijn lichaam laat alles zien wat ik normaal tijdens mijn ovulatie heb. Zucht. 

@lot, wij gebruiken deze ronde ook de eerste keer conceive plus. Ik vind het prima werken ?. wel via internet besteld trouwens. 

@Noorsw, ik heb eerder teunisbloem icm tarwekiemolie geprobeerd, maar daar werd mijn luteale fase juist een dag korter van... dus nu maar ns proberen met monnikspeper. Ik slik het gewoon door, ook nu na de ovulatie, 2caps pd. Heb iig mijn eisprong nu een week eerder gehad dan normaal! Dus nu hopen dat mijn luteale fase ook wat langer is. 
Wel gek van jouw ovulatietesten.. miss inderdaad toch getest met te ongeconcentreerde urine ?

@ Boga, wat zou het mooi zijn als het meteen raak is zeg! Spannend. 

@Mamavansterretje, hmm, vreemd. Ik zou het gewoon alvast gezellig hebben!!

Mijn ovulatietesten zijn 3 dagen knalpositief geweest. Nu sinds gisteren weer vager (dus negatief). NOD zal rond 18 april zijn. Dat wachtbankje weer op.... verschrikkelijk. Gelukkig schijnt de zon! 

Terug
Bovenaan