NOD april 2020

Zou dat een innesteling kunnen zijn ja? Want een week daarvoor menstrueerde ik nog... dan zou ik tijdens mijn laatste menstruatie ovulatie gehad hebben? 
Nouja, vaag allemaal!
Ik heb geen zws test in huis.. eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor een omowitte test en dan toch teleurstelling.
We maken het nog maar een paar dagen gezellig en denk dat ik volgende week maar ns een testje waag :) 

Je geeft aan.. Na 14 dagen menstruatie, dan zou je normaal zo'n beetje je ovulatie hebben. (een ovulatie bloeding kan).. Een week later roze afscheiding.. Zou dan innestelingsbloeding kunnen zijn.. Nam even aan dat dat was een week na het stoppen van de 4 dagen bloeding?. En dan nu felle ovulatietesten.. Ik zou het niet uitsluiten. Maar wachten met testen kan natuurlijk altijd. :) blijf je wel doortesten met je ovulatietesten? Ik zou zeggen als het nog eens 2 dagen aanhoudt dat het op z'n minst merkwaardig te noemen is. 

@ sylvester, ja... als je t zo bekijkt?! Dan zou ik alleen wel een redelijk grote ovulatiebloeding gehad hebben. Maar wie weet! Dankjewel voor het meedenken?. Hoe is het met jou? Symptomen?

Ik zit pas op 3 dagen na m'n eisprong, dus dat duurt nog wel even..:D Denk dat ik over een weekje al wat meer zenuwachtig word.. We zullen het zien!

Ik heb het deze ronde voor de eerste keer gebruikt. Dus kan er nog niet veel van zeggen, behalve dat het prima glijmiddel is. Ik moet wel zeggen dat het gek is om het te gebruiken als je normaal nooit glijmiddel gebruikt. Dus niet echt helpful! 

Dag Iedereen, ik wil me ook graag aanmelden :)  Ik heb dezelfde vroege symptomen als bij mijn eerste zwangerschap, en was duidelijk al vergeten hoe vervelend het is om die 2 weken te moeten wachten :) 

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april

Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april

Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april

LDorien – 2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april

Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4

Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april

Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april

NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april

Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april

Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 12 april

Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar – NOD 14 april 

AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april

BO GA - 2e kindje - 1e ronde - 26 jaar - NOD 17 april

Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)

Terug
Bovenaan