Lott:
[quote quote=10308775]Toen leerde ik dat glijmiddel zaasdooddend is.. Oeps.[/quote]
Dan is Conceive Plus wel een betere keuze inderdaad! Hier als ik iets minder in de stemming ben dan is het ook wat minder. Maar normaal heb ik dan ook geen seks, maar nu heb ik ook een doel, dus dan is het wel fijn om even een handje te kunnen helpen.
NoorSW:
[quote quote=10308785]Ik ben nog steeds bezig met ovulatietesten. Zit inmiddels op dag 29. Begin bijna te twijfelen of ik m’n eisprong niet gewoon op dag 18 had gehad (nog steeds was het tweede streepje daar het duidelijkst), maar dat ik misschien toch teveel van tevoren had gedronken?[/quote]
Hmm, dat is vervelend. Maar het kan nog als je kijkt naar je vorige cyclus toch? Als die 47 dagen was, dan zou je rond dag 33 nog positief kunnen testen? Ik duim voor je!!
Charlottte:
[quote quote=10308923]Mijn ovulatietesten zijn 3 dagen knalpositief geweest. Nu sinds gisteren weer vager (dus negatief). NOD zal rond 18 april zijn.[/quote]
Oh, dat is wel typisch
. Nou, nu maar afwachten dan inderdaad! Lastig hoor.
Hier vooral veel afgeleid door een dreumes tijdens het thuiswerken. Laat me ook makkelijker door andere dingen afleiden. Volledig op kantoor werken is wel wat makkelijker om je gedachten bij het werk te houden.