NOD april 2020

@Annk ik zit vandaag op dag 27. Normaal is mn cyclus tussen de 32 en 34 dagen. Dus weet eigenlijk wel zeker dat ik mn piek heb gemist of dat het dus die net niet positieve test was.
Voor iedereen met positieve testen gefeliciteerd.
Meiden die wachten ik voel jullie frustraties. 
Welkom nieuwe dames. 

Hoi meiden,
vanaf deze maand wil ik weer mijn cyclus bijhouden. Ik heb het een paar maanden niet meer gedaan namelijk. Ik vond het eerder altijd moeilijk om mijn cyclus nauwkeurig te meten maar dat heb ik nu nog steeds, vandaar mijn vraag.
Wat kan ik precies rekenen als dag 1 van de cyclus? Ik begin namelijk eerst met een klein beetje donkergekleurd bloed, dan is het even 1 of 2 dagen helemaal weg. Dan begin ik met heel licht helderrood bloed. Het is dan nog niet echt 'doorgebroken'. Bij mij breekt het ook niet zo ineens door, maar heel geleidelijk bloed ik steeds meer. Wat moet ik dan rekenen als de eerste dag van mijn cyclus?

Ohja: en welke app gebruiken jullie om alles bij te houden?

@Juliaa ken ik die kwaaltjes... ? Momenteel al van gisteren misselijk en af en toe het gevoel van overgeven. Voor de rest een zeurend en drukkend gevoel met af en toe een samentrekkend gevoel in mijn buik en steekjes in mijn lies.
Ontzettend moe en belachelijk veel gaan plassen... 
Maar ik wil echt wachten met mijn onregelmatige cyclussen van 27 tot 30 met een uitschieter van 31 dagen durf ik niet meer testen na 3 jaar ?
Ik duim mee ?

Daniee op de vraag vanaf wanneer je begint te tellen durf ik zelf niet op te antwoorden. Zelf gebruik ik de app mijn menstruatie. Kan je ook alles in opgeven. 

[quote quote=10311684] Sylvestertje vervelend die onzekerheid ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil dat het hele milde menstruaties zijn qua bloed en ook qua klachten. Daarom dacht ik eerst ook aan een innesteling, maar heb het nu al 3x gehad op die manier dus ga er gewoon vanuit dat ik voortaan zo ongesteld wordt. Eigenlijk niets te klagen 3 dagen en dan weinig bloed en pijn, maar blijft toch vreemd. Ben op mn 14e aan de pil gegaan omdat ik iedere maand verging van de buikpijn en niet kon functioneren ermee. Ik heb de testen van Sensitest binnen aan de ene kant zou ik al willen testen , maar aan de andere kant weet ik dat het niet handig is smiddags op NOD. Ik heb altijd 25/26 dagen cyclus maar ook een keer 28 gehad straks word ik vrijdag gewoon nog ongesteld..[/quote]
Ik ben nu voor de derde keer ongesteld geworden na mijn bevalling (dat was oudjaarsdag 2018). Duurde langer voordat het op gang kwam omdat ik nog borstvoeding gaf, ik heb geen anticonceptie gebruikt.
Eerste cyclus was 48 dagen. Als de 10e april daadwerkelijk mijn ongesteldheid is begonnen is het dit keer 30 dagen (wel te kort op m'n eisprong/9 dagen). Ik heb nu soms nog wat oud bloed met het afvegen. 
Als je kunt wachten zou ik het doen! 
Welkom andere dames!   

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier.
Ik ben Femke, word over 2 weken 37 jaar. Ik heb al een dochter van bijna 17 maanden en nu ronde 6 voor baby 2. 
Eerste keer na 2 maanden zwanger, miskraam, toen meteen weer zwanger dus nu voelt poging 6 al heel lang en gezien mijn leeftijd begin ik langzaam wat te stressen. 
NOD 2 april al gehad en ongesteld geworden op 1 april. Nieuwe NOD 29 april. 28 april jarig dus zou een mooi cadeautje zijn. 
Gr Femke

Hoi
Ik ga naar de volgende ronde nod was zondag en ben zaterdag helaas ongi geworden tenminste ga er van uit dat het ongi was het was nl heel.weinig en bij elkaar 1 dag denk dat ik binnenkort toch even ga testen voor degene die nog wachten succes en diegene met een positieve test gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap 

Terug
Bovenaan