NOD april 2020

@Juliaa: Ik heb vanochtend getest (met action early), maar hij was negatief. Dus ik ga er toch vanuit dat de bloeding op 10 april toch de start was van mijn menstruatie. Dat is balen, want dan zou ik een korte luteale fase hebben. (had 31 maart een knal ovulatietest) Gelukkig was het dan wel een heel 'milde' menstruatie. Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. 
Ik ga vanaf de 20ste weer testen met ovulatietesten om te kijken of ik weer een eisprong kan ontdekken. 
Ik hoop dat je menstruatie uitblijft en je een positieve test te pakken hebt!
@mammavansterretje: wat akelig, geeft zo veel onzekerheid kan ik me voorstellen!
@lott: akelig he dat wachtbankje! Ik nu eerst weer wachten op een eisprong, en dan tot NOD duurt nog veel langer :( aargh!

@BO GA gefeliciteerd!!!
@mamavansterretje, snap de frustratie! Op welke dag zit je nu?
@ Nroxy en julia, hoe gaat het?
@ Sylvestertje, wat vervelend die onduidelijkheid. 
Succes voor iedereen op t wachtbankje. Hier was ik zo blij met een positieve ovulatietest op ma.avond, direct daarna gezellig gemaakt en de volgende dag (s ochtends nog positieve test) had mijn man geen zin. Vanochtend voelde ik mijn eisprong, bah bang dat we hem nu weer gemist hebben  :(

@AnnK: hier nog niets te bespeuren. Nog altijd wel misselijk al van gisteren morgen. Nog altijd het zeuren in mijn buik met regelmatig krampen en steekjes. Vannacht rotslecht geslapen en toch constant moe ? meer plassen dan anders ook.
Nog een paar dagen af te wachten dus. Als ik zaterdag nog niets heb ga ik pas testen. Langste cyclus was 31 dagen en dat was van Juli (dacht augustus). 

Annk zaad kan 5 dagen overleven dus hoeft niets te zeggen. 
Sylvestertje vervelend die onzekerheid ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil dat het hele milde menstruaties zijn qua bloed en ook qua klachten. Daarom dacht ik eerst ook aan een innesteling, maar heb het nu al 3x gehad op die manier dus ga er gewoon vanuit dat ik voortaan zo ongesteld wordt. Eigenlijk niets te klagen 3 dagen en dan weinig bloed en pijn, maar blijft toch vreemd. Ben op mn 14e aan de pil gegaan omdat ik iedere maand verging van de buikpijn en niet kon functioneren ermee.
Ik heb de testen van Sensitest binnen aan de ene kant zou ik al willen testen , maar aan de andere kant weet ik dat het niet handig is smiddags op NOD. Ik heb altijd 25/26 dagen cyclus maar ook een keer 28 gehad straks word ik vrijdag gewoon nog ongesteld.. 

Hoi hoi! Ik wil me hier ook aanmelden!
1e ronde 2e kindje! 
Vandaag een smiley op de ovulatietest! Gisteren voor de zekerheid maar geklust maar vanavond dus weer aan de bak... 
Ik heb een ongeregelmatige cyclus dus ben al blij dat ik me ei heb gevonden haha. 
Hoe vaak moet je testen per dag?
Nod is eind april/begin mei (onregelmatige cyclus)
Gefeliciteerd voor de stellen met een positieve test! 

Hoi dames,
Ik schrijf ook gezellig mee. 1ste ronde, 3de kindje. M'n eisprong is vorige week geweest, niet echt bewust 'geklust' dus we zien het wel tussen 25 - 28 april. 
Heel veel succes iedereen :)

@Juliaa ik heb ook ten laatste vrijdag mijn NOD. Kunnen anders samen ongeduldig afwachten om zaterdag te testen indien de rode vlag niet hangt ?

Welkom nieuwe dames! 
Weet niet of ik kan wachten tot zaterdag Nroxy dus beloof niks haha. Denk dat ik het morgenochtend probeer. Heb best veel kwaaltjes en dus ook veel hoop deze keer ?

Terug
Bovenaan