NOD april 2020

Dank u dames, 
Voor jullie ook veel succes. 
Ik wil langs de ene kant testen maar of mijn NOD is vandaag of tot vrijdag. Dus wil ook wel weer wachten tot het weekend ?

Dankje Noor! Heb gisteren testen bij Sensitest besteld dus denk dat ik pas donderdag of vrijdag op zn vroegst kan testen. Heb verder niks meer in huis dus zal wel moeten wachten hihi.

Dag iedereen, 
Ik heb na twee dagen nogmaals getest (11DPO) met een ClearBlue digital en die geeft aan dat ik 1-2 weken zwanger ben :) 
Veel succes aan iedereen die nog op de wachtbank zit! En ik duim voor diegenen die aan de volgende ronde moeten beginnen. 
Groetjes! 

[quote quote=10311282]@Sylvestertje; wat onzettend rot die onzekerheid. Eigenlijk weet je nog helemaal niet waar je aan toe bent. [/quote]
Ja, best onduidelijk zo. Het lijkt geen echte menstruatie te zijn geweest. (niet hetzelfde bloed etc.) Dus nu kijken of die alsnog komt.. Maar anders ga ik 12 dagen na de start van de bloeding weer beginnen met ovulatietesten. 
Jij zit weer in een nieuwe ronde toch? 
[quote quote=10311279]Spannend sylvestertje hier ook morgen NOD. Weet je al of je gaat testen? [/quote]

Ik ga morgen testen tenzij ik ongesteld ben. Jij gaat ook testen? 
Bo Ga: van harte zeg! Fijn dat je duidelijkheid hebt! Geniet er van.. :)     

Hier nog steeds geen positieve ovulatie test dus de frustraties lopen hoog op. Begin toch steeds meer te vermoeden dat die donkere test op de 7de de 'piek' geweest moet zijn. Blijf tot dit weekend door testen met ovulatie testen en als er dan nog steeds geen piek is geweest toch maar eens een zwangerschapstest er tegen aangooien. 
Morgen was ik overigens uitgerekend van mn zoontje dus ik ben sowieso niet te genieten maar bah wat baal ik van mn lichaam. 

Mamavansterretje heel veel sterkte vandaag! Wees lief voor jezelf. 
Sylvestertje heb je al nieuws??
BoGa gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik verwacht vandaag mn Sensitesten binnen te krijgen dus denk dat ik morgenochtend ga testen als de menstruatie niet komt.

Terug
Bovenaan