NOD april 2020

Gefeliciteerd aan alle die positief hebben getest.

Gisteren NOD 10 getest met een 10 miu test, helaas negatief.
Vandaag NOD 11 getest met Sensitest, helaas ook negatief.
Ik ga nu maar gewoon wachten tot ik overtijd zou zijn en dan doe ik tegen die tijd nog eens een test, mocht het nodig zijn. Ik ben alleen zo slecht in wachten... :(
Mvg, Sanne

[quote quote=10312226]Gefeliciteerd aan alle die positief hebben getest. Gisteren NOD 10 getest met een 10 miu test, helaas negatief.Vandaag NOD 11 getest met Sensitest, helaas ook negatief. Ik ga nu maar gewoon wachten tot ik overtijd zou zijn en dan doe ik tegen die tijd nog eens een test, mocht het nodig zijn. Ik ben alleen zo slecht in wachten… ? Mvg, Sanne[/quote]
Oh ja het wachten is zo vreselijk moeilijk he.. maar probeer t vol te houden tot aan je NOD.
Bij mijn 2 kindjes testte ik zelfs op mijn NOD super licht. Terwijl ik wist wanneer eisprong e.d. was..

Hoi Manon wat naar! Wij zitten nu in ronde 5,voir mijn gevoel is iedereen zwanger ? dat maakt me nog ongeduldiger dan ik al ben.
Ik heb helaas geen tips voor je, maar wacht in spanning met je mee af. Mijn NOD is 22/23 april.
Liefs

Hi Lott,
Fijn om een reactie van je te krijgen, dat biedt toch een beetje steun! Het lijkt inderdaad of iedereen om je heen zwanger is en dat het bij anderen heel snel lukt. Ik weet tegelijkertijd dat er vast ook veel mensen in onze omgeving al maanden bezig zijn zonder dat je het weet. Het zou me al rust geven als ik zeker zou weten dat het uiteindelijk lukt, maar doordat ze die 20 eiblaasjes hebben gevonden ben ik bang dat er wat mis is. 

Ik hoop dat het dit keer raak is voor jullie. Fingers crossed!

XLiefs

Hoi Manon, Wat een spannend verhaal inderdaad. Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. 
Ik heb 23 april mn NOD nou had ik vandaag met afvegen ineens wat licht roze bloedverlies. Verder geen last van mn buik of rug zoals normaal als ik ongesteld wordt. Dus ik ben voorzichtig hoopvol dat dit een mini innestelingsbloeding is geweest. Het was ook echt maar 1x vanmiddag en de rest van de dag niks meer. Ik hoop zo op die positieve test volgende week!

Tegen beter weten in een test gedaan op 10 DPO, natuurlijk omo wit maar kon het niet laten ?. Zegt natuurlijk nog niet zoveel, verder wachten maar weer. Wel blij want luteale fase is relatief lang voor mij! 

Terug
Bovenaan