NOD april 2020

@lott ik moet zo vaak naar de wc ik heb geen idee of het is omdat ik stress en steeds wil checken of ik niet ongesteld ben geworden of dat het is omdat ik ook echt naar de wc moet haha. Wel fijn om samen te kunnen stressen. 
De ene 10 minuten denk ik oké ik voel niks dus ik wordt niet ongesteld en de volgende 10 minuten weet ik zeker dat ik vandaag f morgen de Sjaak ben. En het zelfde met het gevoel van zwanger zijn. Dit is mn derde keer dus ik weet hoe het voelt wanneer ik zwanger ben. De ene 10 minuten weet ik 100% zeker dat ik weer zwanger ben en dan ga ik toch weer aan mn eigen gevoel twijfelen. Denk ik het niet gewoon omdat ik het zo graag wil? Zit het allemaal niet gewoon tussen mn oren. 
De 23ste duurt nog zo lang ook al zijn het maar 4 dagen. 

Ik ben weer druk bezig met ovu testen. Inmiddels dag 20 en nog niet positief. Wij zitten in ronde 6 maand 8. Mijn cyclus wordt maar niet regelmatig....... heel onzeker wordt ik hiervan. Vriendinnen zijn ook bezig met zwanger worden en die hadden direct een vrij normale cyclus na het stoppen met de pil en ik na 8 maanden nog steeds niet.

[quote quote=10312733]vraagje kan ik deze als een posetiefe ovulatie test beschouwen ? https://www.mupload.nl/img/g3l68s94w7u.jpeg[/quote]
Bij mij is dat negatief, hij loopt bij mij langzaam op en daarna weer af. Vanavond nog eens testen, waarschijnlijk wordt ie nu donkerder

Hoi dames,
Ik heb mij al een tijdje niet gemeld.wilde het allemaal even loslaten.
Dinsdag heb ik mijn nod, vind het nu wel spannend. Beetje opgeblazen gevoel en niet zo lekker en soms misselijk.
Groetjes 
R

Nou ik ben denk ik toch ongesteld geworden. Nog steeds geen krampen maar wel een raar gevoel in mn rug en het bloeden wordt steeds meer dus ik ga me aanmelden voor volgende maand. Succes iedereen die nog op de wachtbank zit!

Dag dames,

ten eerste voor degenen waarbij het gelukt is, van harte gefeliciteerd! 
voor degenen die nog een maandje moeten wachten, heel erg veel succes!

dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zo reageer in het forum. Ik ben al wel een tijdje fanatiek mee aan het lezen. Ik ben 27 jaar en we zijn deze maand begonnen voor ons eerste kindje. Het is allemaal supernieuw en spannend dus. Morgen of dinsdag moet ik ongesteld worden en ik heb vanmorgen getest met een early. Ik schrok een beetje toen die positief bleek! Ik kan het bijna niet geloven! Ik wil deze week even afwachten en testen met gewone testen. Hebben jullie ervaring met die early testen en of ze betrouwbaar genoeg zijn? 

alvast bedankt! Liefs van een hoopvolle newby?

Terug
Bovenaan