NOD april 2020

@JolienJ, ik leef met je mee. Super balen. Jullie tijd komt ook écht! En het is veel fijner daar samen achter te staan. 
Vandaag begonnen met ovulatietesten (sensitest). Toch ook wel weer een soort van spannend en leuk. Ben benieuwd of ik deze maand mijn piek kan vinden (cyclus is nog steeds erg onregelmatig, dus daar kan ik niet echt op bouwen - september gestopt met de pil). Duim voor iedereen hier! 

Hier ook begonnen met testen met ovulatietesten (dag 10) een licht streepje, maar duidelijk nog niet positief. Ik heb een hele lading testen, dus we gaan gewoon door tot hij positief wordt! Hopelijk deze keer een flink kortere cyclus! 
JolienJ, echt balen! Maar snap de spanning ook wel. Er verandert nu toch veel, afspraken zonder partners, echo's en afspraken die niet door gaan etc. Hopelijk is het snel weer rustig en gaan jullie er samen weer voor!
Mammavansterretje: wat een verdriet! Ik hoop dat jullie snel een 3e kindje gegund is.
NoorSW, hopelijk dit keer een kortere cyclus, daar hoop ik ook op! Hopen dat de ovulatietesten uitsluitsel geven! 

Hoi allemaal,
Ik wil mij ook aanmelden om mee te kunnen kletsen.
Ronde 13 - 1e kindje - NOD 7 april - 24 jaar.

Ik zou dus nu ongeveer rond mijn vruchtbare dagen moeten zitten en de ovulatietest geeft ook al een lichte streep aan, maar mijn afscheiding is nog steeds wit i.p.v. dat het richting helder en slijmerig gaat. Ik word hier echt heel onzeker van.... Meer die hier 'last' of ervaring mee hebben :( 
Normaal heb ik dus echt heel duidelijk dat vruchtbare slijm en nu helemaal niet... Woensdag 25 maart zouden we onze eerste afspraak bij de dokter hebben, maar ik verwacht niet dat die doorgaat. 

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april

Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april

Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april

LDorien –  2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april 

Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4 

Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april 

Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april 

NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april

Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april

Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 15 april 

AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april

Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar –  NOD onbekend (16 – 20 april ?) 

Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)

MarliekevW NOD 9 april – 1e kindje – 1e ronde – 27 jaar

Paardenbloem - 1e kindje - ronde 13 - 24 jaar - NOD 7 april

Hallo dames,
Mag ik ook meedoen? Ben helaas gisteren ongesteld geworden. Tweede kindje ronde 4. NOD rond 16 april (varieert 25-28 dagen) 

Goed om te weten @Noraaaa. Vind die van Clearblue zo duur haha, dus eerst maar even dit proberen, maar anders toch maar voor die van Clearblue kiezen.
Oeh spannend @LDorien! Super fijn dat je je piek hebt gevonden, nu duimen duimen duimen. 

Welkom @Paardenbloem. Jullie zijn al aardig wat rondes onderweg :(... ik had dat vorige maand ook en toen echt pas een week later mn ovulatie gehad (dag 33). Dus dat slijm zegt toch wel echt iets (bij mij dan in ieder geval). Balen deze onzekere tijd. Heb je wel een regelmatige cyclus? 

Balen dat je ongesteld bent geworden @Juliaa. Maar welkom bij de club, hopelijk deze maand geluk! Wel fijn in ieder geval een korte/goede cyclus, dat scheelt weer wachtweken ;)

Bij mijn ovulatietest vandaag een heel licht streepje, maar zeker nog niet positief. Volgens de app is mn ovulatie ook pas volgende week vrijdag (dag 19). En dat is bij een cyclus van 34 dagen, maar heb eigenlijk voornamelijk langere cyclussen gehad, dus kan ook best zijn dat het nog wat langer duurt. Ach we gaan het zien. In ieder geval vanuit huis werken komende weken, dus alle tijd en rust om op het juiste moment testen te doen :)

Dankje Noor! Korte cyclussen zijn inderdaad wel fijn. Kan al zo slecht tegen dat wachten.
Vraagje is iemand hier bekend mee? Ik ben nu al 3x echt ongesteld geworden na een jaar of 4 de pil geslikt te hebben, maar ik heb minder menstruatieklachten dan voorheen en ook minder bloedverlies. Sowieso maar een dag of 3, maar ook vooral rood en bij het afvegen is het roze en slijmerig. Vroeger was het altijd rood of bruin in mn maandverband. 
Zou het kunnen dat ik aan het ontpillen ben nog? Ik had de vorige ronde wel een smiley op de ovulatietest (roze clearblue) dus ik zou wel vruchtbaar moeten zijn. 

Terug
Bovenaan