NOD april 2020

@NoorSW ja het is echt onzeker en dat terwijl ik echt regelmatige cycli heb, meestal 27 dagen. Nadat ik gestopt was met de pil ook gelijk regelmatig dus dan ga je helemaal twijfelen aan jezelf waarom het na een jaar nog niet raak is terwijl alles goed lijkt....

@Juliaa ik durf daar niet echt antwoord op te geven. Ik heb 5 jaar de pil geslikt en nu ook wel iets korter en anders ongesteld dan voor ik aan de pil ging zeg maar. 

Juliaa: ik heb precies hetzelfde. Sinds ik gestopt ben, ben ik minder heftig en minder lang ongesteld. Ik ben al ruim een jaar gestopt, dus bij mij zal het in ieder geval geen ontpillen meer zijn!
Jouw cyclus is in ieder geval snel netjes en niet te lang, fijn zeg. Scheelt een hoop wachten inderdaad :)

Bedankt Lila en paardenbloem! Je gaat zo twijfelen aan je lichaam soms. Toen ik zwanger wilde raken van de 1e werd ik direct hetzelfde ongesteld als voor de tijd dat ik aan de pil ging. Maar nu dus niet. Ben nu ook alweer gestopt met bloeden heeft 3 dagen geduurd en heel weinig bloedverlies weer. 
Mocht het lukken deze ronde wanneer zouden jullie dan ongeveer uitgerekend zijn? Ik op 23 december dus dan zit je wel met kerst enz haha. 

Hey meiden , 
Ook ik ben terug. Ovulatie gehad. Ik vul het lijstje aan! 

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april
Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april
Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april
EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april
LDorien –  2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april 
Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4 
Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april 
Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april 
NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april
Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april
Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 15 april 
AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april
Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar –  NOD onbekend (16 – 20 april ?) 
Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)
MarliekevW NOD 9 april – 1e kindje – 1e ronde – 27 jaar
Paardenbloem – 1e kindje – ronde 13 – 24 jaar – NOD 7 april
FleurtjeX - 1e kindje - rondje 8 - 29 jaar - NOD 5 april 

goedemorgen wat is t opvallend stil hier 
ik meld me bij deze helaas af
mn vriend wil geen kind en met heel veel verdriet weet ik niet of we veder kunnen gaan met ze 2e 
aangezien mn partner al 2 kinderen heb uit zn vorige relatie en ik een grote kinderwens heb 
voor iedereen hoop ik natuurlijk dat dit een mooie maand is en lees afentoe natuurlijk mee maar voor mij is t nu even lastig 

Hoi Sillasv,
Veel sterkte gewenst! Lijkt mij een hele moeilijke beslissing, want een kinderwens stop je niet zomaar even weg. 
Heeft hij (voor hem) goede redenen om het niet meer te willen? Ik weet niet hoe vaak hij zijn 2 kinderen ziet enz.

Oh echt niet fijn.. zo jammer dat hij bij zijn gedacht is gebleven :( Hij heeft al kinderen van zichzelf en jij niet, wat een grote wens is voor jou.. hopelijk komen jullie er uit met zen tweeën.

Terug
Bovenaan