NOD april 2020

fleurtjex
dat is nu de grote vraag want dit is heel frustrerend ik wou dat die dit allemaal had gezecht voordat we samen waren en niet dat die nog een kind erbij zou willen toen des tijds 
en t wekt ook een beetje boosheid op ik heb gevraagt of die nog een keer wil na denken en hij heb zelf gevraagt om hem tot zondag de tijd te geven 

Welkom @FleurtjeX! NOD komt al dichtbij :D
Wat een heftig nieuws @sillas. Heel veel sterkte. 
Hier vandaag voor het eerst een streepje te zien bij de ovulatietesten. Nog niet positief, maar denk wel één dezer dagen. Ben benieuwd! 

Ahh Sillasv.. wat ontzettend moeilijk. Die boosheid kan ik me voorstellen. Uiteindelijk moet je ook op elkaar kunnen vertrouwen en dus op de keuze er samen voor te gaan. Je zegt al dat je dan twijfelt of je er wel mee door moet gaan. Is jullie relatie verder wel gelukkig of steeds vol spanning? Of is dat echt alleen vanwege deze kinderwens? Hoef je niet op te reageren hoor, maar dat soort vragen komen bij me op. Heel veel sterkte. Een kinderwens is groot en niet makkelijk om aan de kant te zetten. Met iemand een kind krijgen die zulke twijfels heeft, misschien ook een lastige keuze... en uit elkaar gaan zo verdrietig. Nogmaals veel sterkte.

Heel veel sterkte Sillasv. Hopelijk komen jullie er uit!
Ik heb maandag een echo gehad voor follikelmeting, was een eitje aan het groeien maar nog niet groot genoeg. Deze ochtend een vaste smiley op cd20?. We maken het gezellig de komende dagen! 
Nod verschuift dan naar 10/4!

gebruikerjane 
t is niet zo dat we niet meer van elkaar houden of spanning
t is meer dat hij er over twijfelt en na wil denken of dit dan nog wel gaat werken omdat mn kinderwens groot is 
en de boosheid is meer omdat ik wou dat die t had vertelt voor dat we aan alles begonnen 
in t begin van onze relatie had die namelijk nog een kinderwens 
nu wilt die t met ze kinderen er over hebben of ze nog wel een broertje of zusje erbij willen hebben en ik sta momenteel machteloos erin 
want als ze dat niet hebben staat zn besluit vast en ik denk hoe kunnen 2 kleintjes dat nou zeggen de ene is 6 die zou nog t een en ander kunnen begrijpen de andere is net pas 4 en doet alles na en zegt alles na wat der boertje zeg dus ik heb geen idee wat te doen 

t is ontzettend lastig niet alleen vanwege de kinderwens maar ook mn relatie die nu eigelijk in handen licht van 2 kids want als ze t niet willen dan is mn relatie als t ware over en staat zn besluit vast 
t weekend hoor ik pas t verlossende woord wat mij erg nerveus maak tot een misselijkheid aan toe 
zelf moet ik wel werken werk zelf in de zorg en heb een hoop over uren maar zelf ben ik er niet met mn hoofd bij 

ik snap dat je bang ben ik zelf had wel door gegaan want inprensiepe is t niet schadelijk voor een zwangerschap en zou ook niet mn eigen in de weg mee staan ivb met t virus maar dat is een persoonlijke mening 

@ sillasv. Ja heel lastig.. wel een beetje gek als de kinderen t definitief beslissen. Mooi dat hij hun mening vraagt, maar het is echt iets tussen jullie 2 ook.
Ik ben ook meer bang als er geen plek is in het ziekenhuis. Of dat er slechte zorg is rondom de bevalling en erna. Ik ben sowieso medisch. En ik heb een traumatische eerste bevalling gehad dus dat helpt ook gewoon niet mee .  Of wat als t zo uit de hand loopt dat we toch nog een tijdje in lockdown zitten... wil mijn kinderen wel in vrijheid enz op laten groeien. Maar goed we zien t wel : )

@makad. Aangezien je piek is geweest zou ik morgenmiddag eerder dan morgenavond doen. Succes en have fun 

Terug
Bovenaan