Nod April 2021

@RiekieM jeetje wat balen!! ?
Hier nog steeds niks. Gisteren avond in bed wel gekke lage rugpijn en spierpijn in m'n benen. 
Ben nu aan het werk nog tot 12 uur en twijfel om straks een testje te wagen. Ochtendurine kan pas zaterdag. Wat zal ik doen?? ?

Wat balen @RiekieM.. 
@CharlotteV-T, ik zou wachten tot je met ochtendurine kan testen. Straks ben je teleurgesteld, terwijl het misschien toch wel gelukt is.. (nog te weinig hcg), maar wachten is wel super moeilijk, haha! Ben benieuwd. 
Ik zit nu op cyclusdag 28, mijn vorige cyclus was 32 dagen. Heb continu wat steken in mijn liezen (vorige ronde volgensmij ook..) en heb last van wat spierpijn in mijn bovenbenen en buik (?). Ook mijn afscheiding is wat erger, niet dik en wit zoals ik wel eens lees.. soms 'voel' ik het lopen (bah, sorry). Ook erg moe! Maar dat heb ik wel eens vaker.. vind het zo spannend??Iemand anders dezelfde ervaring?

@RiekieM, ooh wat balen zeg! Dan duurt het wachten weer lang he... Het is helaas niet zo dat je de week erop een nieuwe kans hebt, dat zou wat zijn zeg! haha

Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het de eerste x gelijk raak zou zijn dus had me er wel op voorbereid.
Maar merk dat ik wel op elk dingetje ga letten lichamelijk gezien ? en misschien daardoor ook spoken ga zien. 

@Charlotte V-T als je nod vandaag is zou je opzich wel met middag urine positief kunnen testen. Maar snap ook als je tot zaterdag wacht knap dat je dat kan hahah

Lastig hé dat je ineens van alles voelt! Ik had dat vorige maand, was al 2 dagen overtijd en voelde van alles, dacht echt dat ik zwanger was (al zei de test van niet haha). Dag later helaas toch ongesteld. 

mijn nod is volgende week... spannend weer, we hebben deze keer wel echt ons best gedaan. Ik ben over 2 weken jarig, zou toch een mooi kadootje zijn als het deze keer gelukt is ☺️

Terug
Bovenaan