Nod April 2021

Kon me toch niet inhouden en net een testje gedaan.... helaas, negatief. ?
Was ervan overtuigd met alles wat ik voel en ook nog geen menstruatie.. 
Achja, hou jullie op de hoogte!

Vandaag mijn NOD, denk ik ? mijn cyclus schommelt de laatste maanden tussen de 27 en 30 dagen. Vandaag dus dag 28. Vanochtend getest en negatief. Gisteren enorm het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden maar eris nog niks. En dat gevoel is ook weer weg. Ik weet het niet meer ? mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben, ik denk zelf van niet. We gaan het zien de komende dagen.

@Riekie; wat balen :(
@CharlotteV: Jammer dat de test negatief is... :( Misschien in het weekend toch nog eentje wagen?
@mirtjemirtje: Spannend! Nog maar een keer testen als je niet ongesteld wordt binnen een paar dagen...

Ik moet zelf nog wel ruim een week wachten op mijn NOD, maar ik ben sinds gisteren zo enorm opgeblazen en mijn darmen rommelen ontzettend. Heel gek... Zou het een teken kunnen zijn? Of wil ik dat te graag, haha.

Hoi meiden, ik ben onlangs gestopt met de pil en ben 30 maart ongesteld geworde . Zou ik mee mogen praten? En het is mijn 2e kindje?

[quote quote=10428785]@Riekie; wat balen ? @CharlotteV: Jammer dat de test negatief is… ? Misschien in het weekend toch nog eentje wagen? @mirtjemirtje: Spannend! Nog maar een keer testen als je niet ongesteld wordt binnen een paar dagen… Ik moet zelf nog wel ruim een week wachten op mijn NOD, maar ik ben sinds gisteren zo enorm opgeblazen en mijn darmen rommelen ontzettend. Heel gek… Zou het een teken kunnen zijn? Of wil ik dat te graag, haha.[/quote]
Haha hier hetzelfde.. nog ruim een week wachten op mijn NOD maar wel opgeblazen en rommelige darmen. Maaaar ik wacht 'rustig' af 

Terug
Bovenaan