Nod April 2021

Ik ga de lijst zo bijwerken dames.
Mijn lichaam is mij of heel erg voor de gek aan het houden of ik ben zwanger haha vandaag weer kramp onderin mijn buik alleen alsof er iets opgerekt wordt en mijn tepels doen zeer en heb allemaal aders en witte puntjes op mijn tepels. Ook zijn mijn borsten groter dit heb ik altijd wel rond deze tijd van mijn cyclus maar dan zijn ze ook altijd heel stevig bijna hard zelfs nu zijn mijn borsten juist zacht. Maar het meest vreemde vind ik mijn afscheiding het is heel veel en waterig voel het er gewoon uitlopen zeg maar 

@KellyM wat spannend zeg! Hopelijk is het een goede voorbode. Volgens mij hebben wij dezelfde nod dus we moeten nog heel even geduld hebben.
Hier is het nog rustig, geen bijzonderheden maar dat hoeft niet perse iets te zeggen, had ik bij de eerste ook niet en bij mijn 2e zwangerschap (wat een miskraam is geworden) kreeg ik vanaf 10 weken pas 'kwaaltjes'. 

Kortom: alles kan nog ☺️

@kellyM wat spannend!
Ik heb sinds 2 dagen telkens wat krampjes en denk ook wat aderen op m'n borsten te zien. Gisteren avond ook onwijs bloedend tandvlees met tanden poetsen. Nog nooit zo erg gehad. Las dat dat ook een kwaal zou kunnen zijn.
Maar inderdaad, je lichaam kan je bizar voor de gek houden.. afwachten!
Duimen, duimen, duimen...??

Hey hey Kleine update van mij, ik heb vanmorgen wat bruin bloedverlies gehad maar is in de middag alweer gestopt en heb ook krampen erbij gehad heel vreemd. dacht echt dat ik ongesteld was geworden. Morgen is mijn NOD dus vraag me echt af wat dit is geweest. spannend! 
Nou vannacht dus ongesteld geworden helaas, op naar de volgende ronde NOD is 27 april.
Succes dames duim voor jullie ?

[quote quote=10428548]Hey hey Kleine update van mij, ik heb vanmorgen wat bruin bloedverlies gehad maar is in de middag alweer gestopt en heb ook krampen erbij gehad heel vreemd. dacht echt dat ik ongesteld was geworden. Morgen is mijn NOD dus vraag me echt af wat dit is geweest. spannend! 
Nou vannacht dus ongesteld geworden helaas, op naar de volgende ronde NOD is 27 april.
Succes dames duim voor jullie ?[/quote]Jeetje Riekie, wat balen! Op naar de volgende ronde, wachten duurt lang hè... ?
Succes iedereen! ?

Terug
Bovenaan