Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@swlk ik vind het ook zo spannend!! Heb ook nog geen idee wat mijn cyclus nou is maar ik denk wel romd 29 april nod. Hoelang heb jij er bij je 1e over gedaan?
Balen Mirtjemirtje..
Ik kende overigens de methode vd ovulatietesten niet (dat als ze na je eisprong positief zijn dat je dan mogelijk zwanger kan zijn), dus ik net een cb ovulatie test gedaan en die was dus positief (vaste smiley), maar wel maar 1 streepje. Zie foto.
Mijn nod is 7 april... zou dit iets kunnen betekenen?
Mirtjemirtje balen ?
Heb mij vanmorgen toch kunnen inhouden met testen ? had het er met mijn vriend over dat als die negatief is we mischien wel teleurgesteld zijn om niks... sinds vanmorgen is mijn rugpijn wel toegenomen en heb heel veel witte afscheiding.
Hai allemaal,
De verhalen die ik lees zijn allemaal zo herkenbaar, daarom wil ik toch ook mijn verhaal delen.
Sinds januari ben ik gestopt met de pil en zijn we bewust bezig met zwanger worden. Dit is ronde 3 voor ons eerste kindje.
in ronde 1 was ik keurig na 28 dagen ongesteld. In ronde 2 duurde het 35 dagen. Nu is het in deze ronde dus erg vaag wanneer mijn NOD is. Als ik vanaf de laatste dag 28 dagen verder reken zou ik volgende week zaterdag 10 april mijn NOD hebben.
Hoe doen berekenen jullie dit? Ik gebruik nu een app...
En.. ik heb van de week twee dagen ontzettend zere borsten gehad. Het gevoel van dat ze 'groeien' ??. Herkend iemand dit?
Soms ook last van een korte misselijkheid maar dan denk ik dus dat het te graag wil voelen haha.