Nod April 2021

@Wensdj spannend! Ik zit ook in ronde 3. 
Je telt vanaf de eerste dag van de menstruatie niet vanaf de laatste. In principe zou zo'n app dat ook aan moeten geven. 
Als je pas sinds januari gestopt bent met de pil kan het wel een paar maanden duren voordat je cyclus regelmatig is. Wel fijn dat je in ieder geval ongesteld wordt! 
Als je menstruatie begint zou je vanaf die dag 14 dagen af moeten trekken, toen was je ovulatie. 
Je kunt ook ovulatie testen gebruiken vanaf de eerste dag dat je niet meer ongesteld bent. 
Succes en vooral veel plezier in deze tijd! ?

@daisb  leuk! Ik ervaar het ook weer als de eerste x, nu alleen met ietsjes meer ervaring maar vind het gewoon weer net zo spannend!    Ik heb 2 zwangerschappen gehad in 4 maanden. De eerste was direct ronde 1 maar dat liep uit op een miskraam, daarna 1 maandje gewacht dat was het advies van de vk en toen bij de 2e ronde weer zwanger van mijn zoontje. Het ging allemaal vrij snel dus ben heel benieuwd hoe dat nu gaat. 

@wondertjeDrie
Geen foto, die van de ochtend was heel duidelijk degene van de middag echt heel licht en die van vanmorgen ook heeel licht.  Agg gaan het zien, ik stop nu met testen en kijk even wat het gaat doen ook omdat ik totaal niet weet wanneer ik bijv ongesteld zou moeten worden ?

Hi allemaal! Ik schrijf ook graag mee. Weet niet precies wanneer mijn NOD is want ik wacht nog op mijn menstruatie. Ben helaas een beetje laat deze maand, maar niet zwanger (al getest). Wij zitten nu in ronde 3 voor een eerste kindje. 

Spannend weer hoor voor iedereen!! Duim op veel positieve testen deze keer ? 

ik heb toch een last deze week van m'n lichaam.. veel buikpijn, komt met vlagen maar wel heftig, last van m'n onderrug, darmen om de haverklap van slag. Dit herken ik totaal niet van mezelf. Vraag me af of ik zwanger ben maar moet nog een week geduld hebben haha.. 

@swlk Oohh dat is inderdaad wel heel snel. Bij mij heeft het 14 maanden geduurd voor de eerste. Dus brn ook wel benieuwd hoelang dat het deze keer duurt. Ik vind het ook zo voelen net zo spannend als bij de eerste maarvik vin ook wel dat ik nu goeie afleiding heb dus ook niet heel de dag mee bezig

@AnneB Dat geduld hebben is zo moeilijk. Ik had bij de eerste last van innestelingsbloeding vanaf toen woensdag tot zondag. En zondag moest ik ongesteld worden en gelijk sochtends (om 5 uur) een test gedaan ? maar dr stond zwanger hahaha. Dit is over de eerste. Wij zijn nu bezig voor een 2e ? dus ben benieuwd hoelang dat gaat duren en of ik dan ook innestelingbloeding heb

Terug
Bovenaan