Nod April 2021

Klopt, als ik vanaf mijn eerste menstruatie dag tel zit ik volgende week zaterdag dus op 28 dagen. Ga er maar gewoon vanuit dat dat mijn NOD is. 
Ben me er ook bewust van dat mijn lichaam nog wat ontregeld is door het ontpillen. Daarom vind ik het ook zo lastig om er grip op te krijgen. Heb graag zelf de controle en laat dat nou net iets zijn wat ik hier absoluut niet kan hebben. Haha. 
Misschien een gekke vraag maar reageren jullie borsten elke maand op het ongesteld worden? 
Ik heb namelijk wel zere tepels gehad vorige rondes maar deze keer heb ik voor het eerst echt zere borsten in het geheel. 

Spannend allemaal... gebruiken jullie allemaal de clear blue voor de eisprong? Misschien dat ik dat in de volgende ronde ook maar is ga gebruiken. 

Ik heb de ene maand wel zere borsten en soms ook een maand niet.. en wij gebruiken geen test voor de eisprong, nog niet althans.. misschien start ik daar volgende maand wel mee als het nu niet gelukt is ☺️ 

@WondertjeDrie ik ben nou niet zwanger dat was over mijn eerste dochter haha sorry?? nu zijn we bezig voor een 2e

@Charlotte
Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.. 
@wensdj
Ik heb altijd vooral rondom mijn eisprong last van mn tepels die pijnlijk zijn. Duurt vaak een paar dagen. 
Ik zit nu op cyclusdag 30 (vorige 27-29-32)... 
Heb last van mijn onderrug, verder voel ik me eigenlijk wel goed. Af en toe steken door mijn borsten/tepels, beetje spierpijn gevoel, maar niet continu. Ze zijn verder ook niet gevoelig. 
Iemand hier ervaringen mee? Haha. 
Nog een paar dagen in spanning?

@WondertjeDrie haha is niet erg hoor? Het is gezellig druk hier ben benieuwd wie de volgende is die zwanger is ?

Vanmiddag was een vriendin van mij hier die zwanger is en die had nog testen over dus die had ze meegenomen zijn van de action zei was er tevreden over maar zijn jullie hiermee bekend?

Terug
Bovenaan