Nod April 2021

Wat lief dat jullie zo meeleven. Ik kon mezelf niet meer bedwingen vandaag, dus ik heb na me werk een test gedaan, rond 17:00. Natuurlijk weer negatief. Morgen (CD35) 5 dagen overtijd als ik van m’n langste cyclus uitga. Vervelend!! Voel mezelf ook ‘anders’, niet echt top. Misschien omdat m’n cyclus in de war is? Voor jullie allemaal ook een spannende periode. Hoop op veel goede berichten aankomende dagen!

@Do,x : balen dat hij negatief is, maar nog steeds niet ongesteld is nog geen slecht nieuws. Misschien vandaag of morgen met ochtend urine?

Hoi Dames, zet mij maar weer op de lijst ronde 6 1e kindje NOD 29 april. Afhelopen cyclus 3 dagen overtijd vond ik wel spannend maar helaas. We gaan er weer met volle moed tegen aan!? 

Hoi dames!
ik lees stiekem al eventjes mee, maar ga toch maar mee schrijven. In januari hebben we een miskraam gehad, en sindsdien is m'n cyclus iets langer, dus ik weet niet precies wanneer m'n NOD is. Als ik uit ga van m'n 'oorspronkelijke' cyclus zou 15 april m'n NOD zijn, maar volgens de app waarin ik m'n cyclus bijhoudt heb ik 21 april m'n NOD. Spannend allemaal! Het zou voor ons het eerste kindje zijn trouwens 

@Daanniexx vandaag was officieel onze nod ?
Hoe gaat het bij jou?
Hier begin ik nu echt kwaaltjes te krijgen veel plassen mijn borsten doen echt pijn en heel snel heel moe ben blij als ik savonds in bed lig haha.
20 april heb ik mijn eerste echo dus nog 2 spannende weken ?

Terug
Bovenaan