Nod April 2021

@WondertjeDrie Nee ik ben niet helemaal zeker van m’n eisprong. Heb wel hoge LH waardes gemeten maar geen echt piek gevonden denk ik. Vind het ook erg lastig met die streepjes. Ik zie dat jij een knipperde smiley hebt vandaag! Dat is fijn!

@Le-na Ja dat is waar, maar ik denk dat het wel erg laat is om nog positief te testen? Ik heb echt geen idee. Dit is echt nieuw voor mij. Normaal een hele regelmatige cyclus. Voor nu wacht ik het even af tot vrijdag. Dan misschien nog een keer testen, dit keer wel met ochtendurine hihi

@do'x dus het kan ook zijn dat je geen eisprong hebt gehad? Je cyclus kan een keertje anders zijn zonder eisprong?dan zou ik als je 11 dagen overtijd bent weer beginnen met ovulatie testen met cb met smiley geen twijfel?
@dromertje hoe gaat het bij jou ik zie dat we ongeveer gelijk lopen?
@kellyM Nod 22 april?

@KellyM, hier beginnen de 'kwaaltjes' ook te komen. Ik heb vlagen van misselijkheid en ben super moe. Niet echt relaxed als je dochter van bijna 1 non-stop wil spelen ?. 

Wat wel grappig is, is dat vandaag officieel mijn nod is en precies een jaar geleden mijn uitgerekende datum was.

Ik heb 29 april de eerste echo gepland staan. Ben zooo benieuwd ?. Dus spannende weken! 

Wouwww 2 jaar terug boor het laatst op dit forum. In juli 2019 bevallen van een zoon. Nu in ronde 9 zwanger en weer aangemeld hiervoor! Wat leuk om te lezen. Zit er meteen helemaal in. Vandaag positieve zwangerschapstest. Vermoed medio december uitgerekend.

DO'x lastig zeg, zo onzeker hè, niet ongesteld maar wel negatieve test.. ik zou ook blijven testen haha.. hoop echt dat je alsnog een positieve test krijgt! 

mijn nod is volgens de app vrijdag. Ik heb stiekem al maandag en vanmiddag een early test gedaan ? negatief. Hopelijk ben ik gewoon te ongeduldig ?

Terug
Bovenaan