Nod April 2021

@anne: hopelijk ben je te ongeduldig inderdaad, heel herkenbaar. Ik kan nu al bijna niet wachten om te testen, mijn nod is pas 14-4 ?

@ts : gefeliciteerd!!

Heel herkenbaar Anne. Ik heb ook maandag en vandaag een early test gedaan van de action maar helaas ook helemaal wit. Heb verder nog geen klachten of het idee dat de ongesteldheid eraan komt dus ik heb nog hoop ?

Dames is er iemand bekend met een innestelingsbloeding had gisteren ineens een klein beetje bruin slijm leek niet op menstruatie bloed en heb net weer getest maar de test was wel weer opgelopen. Ben zo geschrokken dus amper kunnen slapen ? het was ook 1 keer bij afvegen en nu is het weer weg 

Ik heb die van de Etos gedaan.. zou het liefst vandaag weer testen ? voel me nog niet alsof ik ongesteld ga worden maar ga er nu wel een beetje vanuit dat dat wel gaat gebeuren ?

@KellyM wat kan je dan schrikken hè! Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. De eerste 1,5 week na de test af en toe een beetje oud, bruin bloed. Ik schrok daar ook steeds van, maar er was dus echt helemaal niks aan de hand.

Terug
Bovenaan