Nod April 2021

Hoi! Misschien een stomme vraag.. maar hebben jullie er wel eens moeite mee dat als het deze maand lukt, je dan (waarschijnlijk) een decemberbaby hebt? Ik wil zo graag zwanger worden, maar heb altijd gezegd, als ik het zou kunnen plannen, dan iig geen december baby.
Ik heb 2 neefjes die beide in december jarig zijn en hun ouders worden elk jaar weer helemaal gek van alle drukte en gekkigheid. En zo zijn er natuurlijk meerdere redenen waarom het gewoon niet zo lekker uitkomt. Maar aan de andere kant denk ik ook weer wat maakt het nou uit? Je mag al van geluk spreken als het überhaupt lukt.

Gewoon benieuwd of iemand anders deze gedachten ook heeft.

@christiana mijn zoontje is vlak voor kerst jarig?ik zou me er ook totaal niet druk om maken het mooiste geschenk is toch zwanger wordendan maakt de uitgerekende datum toch niet zoveel meer uit??

@Christina Ik snap je stiekem wel. Ik heb ook altijd gezegd, als ik zwanger mag worden, dan liever niet in december. Ik ben zelf in december jarig en heb altijd te horen gekregen 'nou we doen niet te gek hoor, ze krijgen al zoveel in december'. Dat is voor een kind ook niet leuk natuurlijk. Echter heb ik nu zo'n grote wens om zwanger te worden dat het mij nu ineens helemaal niet meer uitmaakt. Hoe sneller, hoe beter haha. Gek hoe je toch anders gaat denken dan. Ik sta trouwens niet op het lijstje omdat ik nog op mijn NOD van maart wacht (morgen/overmorgen). Al heb ik wel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. We shall see.

@do'x mijn zoontje is dus van december en hij krijgt net zoveel cadeaus als ieder ander het is maar hoe je er als ouders in staat?

@Christiana: ik heb inderdaad wel nagedacht deze maand over de 'decemberbaby',  haha. Ik ben zelf ook in december jarig, mijn vader en zwager ook en dan heb je ook nog Sinterklaas, kerst en oud&nieuw. Maar heeft het me er niet van weerhouden om deze maand ook gewoon te proberen. Ik ben zelf als kind niks tekort gekomen (op 29 december jarig), dus als ik een decemberbaby krijg zal ik er zeker voor zorgen dat hij/zij ook niks tekort komt! :)

Maar met mijn nod eind april wordt het al geen december baby meer met mijn vorige nod van 24 maart zou het een december baby worden het geld dus niet voor alle dames met Nod in april?

Mij maakt het ook niks uit hoor ben zelf van eind juli dus was altijd in de zomervakantie jarig dus nooit op school zo is er altijd wel wat haha.
Heb sinds vanmorgen ineens last van mijn onderrug en nog steeds krampjes in mijn baarmoeder lijkt wel of ik nu al ongesteld ga worden maar dat zou  wel erg vroeg zijn ?

@Christiana: Hahaha, hoe toevallig, ik heb dat inderdaad ook altijd gezegd. Had het er toevallig een paar dagen geleden met mijn vriend over, dat als ik nu zwanger zou blijken, dat ik dan inderdaad begin december ergens uitgeteld zou zijn en dat me dat ook wel ergens vervelend leek. Toen zei hij ook al meteen, dat hij toch al heel erg blij zou zijn als het zou lukken (we hebben in de familie ook al iemand die echt al jaren bezig zijn en het maar niet wil lukken). En daar heeft hij natuurlijk wel echt gelijk bij, zeker na wat we bij die familie allemaal hebben gezien, zou ik heel erg blij zijn als het bij ons gewoon normaal zou lukken en dan boeit het inderdaad niet meer dat het een decemberbaby zou zijn. 

Terug
Bovenaan