Nod April 2021

Hallo!
Mijn spiraal is eruit. We wilden nog even wachten met een tweede kindje maar de kans dat we zwanger raken is zeer klein. Mijn baarmoeder schijnt minder goed te functioneren. (Familiekwaaltje)
Mijn NOD is 28 april.

@ramboo hoe lang heeft het bij jullie 1ste kindje geduurd voordat het raak was? Fijn om te weten dat jullie wel gewoon vruchtbaar zijn?

Hallo meiden,

Ik zou ook graag meeschrijven. Voor ons is het ronde 3, 2e kindje en mijn NOD is 7 april.
Lanten we hopen dat we deze maand veel hartjes achter de namen bijgeschreven kunnen worden. 

@ wondertje drie
De vorige zwangerschap was er niks aan de hand. Mijn moeder is extreem vroeg de overgang in gegaan en had een baarmoeder die kromp. Zo erg dat het eruit gehaald moest worden toen m'n moeder 38 was. Nu is er bij mij geconstateerd dat mijn baarmoeder die tekenen ook vertoond. Helaas..

Voelen jullie al / nog iets?
Ik ben vandaag erg moe en mega koppijn en sinds gisteren telkens wat krampjes. Ben dus bang dat m'n menstruatie eraan komt. 
Wel dacht ik zelf de 20e m'n eisprong te hebben gevoeld, wat dan dus zou betekenen dat ik zaterdag pas de rode duivels zou moeten krijgen. NOD staat via de app die ik heb op 1 april maar als ik uit ga van wat ik denk te hebben gevoeld dus 3 april.
We wachten dus nog maar even rustig af.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Hoi Charlotte. Wij hebben dezelfde nod zo ongeveer.. ik had gisteren ook mega hoofdpijn. Gewoon koppijn ? verder niks. Heb niet meer getest. En jij?

Terug
Bovenaan