NOD April 2022!

Hoi hoi,
Ik zag helemaal geen leuke topics voor de dames die hun nod hebben in April!
En april doet wat hij wil dussss laat maar komen die baby’tjes.
Ik zit op 7 dpo dus 19 april mijn nod ik wil eigenlijk was dat weekend daarop testen maar de vraag is of ik dat ga redden.

Wie heeft er nog meer zijn nod in april en misschien als symptomen of andere dingetjes.
Ik zeg elke keer tegen mezelf dat het tussen mijn oren zit maar ik heb best wel veel last van krampen in mijn onderbuik af en toe eens misselijk.
Dat kan natuurlijk nog niet eens aan een eventuele zwangerschap te wijden zijn aangezien de innesteling op zijn vroegst gisteren kan zijn geweest.

Wie kletst er mee!?
 
Ik heb op dit moment mijn eisprong en as we speak net geklust en lig nu met een kussen onder mijn kont ??

Ik heb 26 april mijn nod! Hopelijk deze maand een positieve test ? Zou zo leuk en fijn zijn. Dit is de 2e ronde sinds onze miskraam afgelopen september! ✨?Anders hadden we volgende maand al papa en mama geworden ?☺️

 
Nou dan zou dit toch een mooi kado zijn als je er einde van de maand achter kom of je zwanger ben! Maar eerst nog 14 lange dagen wachten. Pffff dat valt zwaar, ik zit op 8 dpo vandaag. Heel veel drang om te testen, had ze gisteren bijna gekocht maar toch maar nog niet.

Hopelijk hebben ze bij jou goed gezwommen vannacht ??
 
Hoi hoi, 
Mijn NOD is 19 april en vind het zo spannend. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een blaasontsteking en paar dagen terug had ik een duidelijke blaasontsteking. Als je dan op internet leest kan dat aan het begin vd zwangerschap zijn. Ook ben ik snel buiten adem, dan ga ik weer googelen en kan het ermee te maken hebben. Zo maak ik mezelf lekker gek ?. Nog meer gekken zoals ik? 


spannend allemaal hè! 
 
Jaaa mijn Nod is ook 19 april!! Maar ik ga denk ik echt pas op zijn vroegst woensdag testen. Of misschien wacht ik wel tot volgend weekend!
Ik heb heel erg een opgeblazen gevoel in de avond alsof ik min broek van de knoop wil halen.

Kimmmmmm jou klachten zijn indd wel echt next level. Welke ronde zit je en hoeveelste kindje ?
 
Ik hou er nog wel echt rekening mee dat het niet zo is hoor, al zou ik het wel heel jammer vinden. Maar hebben jullie dat ook wel eens gehoord dan, van blaasontsteking aan het begin van een zwangerschap? Dit is volgens mij ronde 3 of 4 van een eerste kindje. Eind december is mijn spiraal verwijderd. Wel leuk met mensen te praten die nu in dezelfde fase zitten. Bijna de 19e!!  ? welke ronde zitten jullie?? 


ik denk niet dat ik kan wachten tot volgende week met testen... wil eigenlijk zo'n early doen dit weekend. Jullie? 
 
Hopelijk mag het snel voor jullie zo zijn MaaikeB. ??❤️
Die seks om een kind te maken is wel echt het meest onromantische wat ik ooit heb gedaan hahaha, en als ik dan met een kussen onder m'n kont lig voelt het helemaal af! Hebben jullie dat ook? ?
 
Ah snoetje! Wij delen onze NOD! Spannend he!
Ik sluit me graag aan.. wil eigenlijk morgen of overmorgen al testen. Helemaal geen klachten eigenlijk.. wel veel witte afscheiding vandaag…

Hoe is t bij jullie? ??
 
Terug
Bovenaan