NOD April 2022!

Yess nog iemand of de 19 Nod! Dit is onze eerste ronde voor 2e kindje. Ik vind het wel echt super spannend als in er aan denk dat het gewoon wel echt zou kunnen. Ik gebruik al jaren geen anticonceptie.
Ik heb vandaag nergens last meer van geen krampen meer helemaal noppes nada!
Ik durf eigenlijk niet te testen haha
 
[quote quote=10548109]Yess nog iemand of de 19 Nod! Dit is onze eerste ronde voor 2e kindje. Ik vind het wel echt super spannend als in er aan denk dat het gewoon wel echt zou kunnen. Ik gebruik al jaren geen anticonceptie.
Ik heb vandaag nergens last meer van geen krampen meer helemaal noppes nada!
Ik durf eigenlijk niet te testen haha[/quote]Haha spannend zeg! Hoe leiden jullie jezelf af? Ik ben er echt 24/7 mee bezig.. slaap zelfs slecht ? continu zo’n opgejaagd gevoel haha ?

Maar verder heb ik ook geen klachten.. weet niet of dat juist goed is of niet haha
 
Ja ik ben er ook echt veel mee bezig. Mijn man helemaal niet die weet niet eens hoe dat allemaal werkt anders kan hij niet doen wat hij moet doen voordat er een baby komt haha!
Ik heb wel lekker wat gesport deze week en verder veel te veel aan het Google en vinted kijken. Dus redelijk 24/7 er mee bezig. Ik slaap wel heel hoe dat valt me dan weer mee.
 
Hoi! Hier ook mijn nod op de 19e! Nummer 3 ronde 1. Cyclus dag 32. Onregelmatig dus. Maar wel mijn piek gevonden met ovulatie testen (denk ik) lukt me niet om een foto te plaatsen.
Vandaag toevallig wat bruin/oud bloed. Of mn menstruatie komt er al aan of een Innestelingsbloeding! Zo spannend.
 
[quote quote=10548124]Ja ik ben er ook echt veel mee bezig. Mijn man helemaal niet die weet niet eens hoe dat allemaal werkt anders kan hij niet doen wat hij moet doen voordat er een baby komt haha! Ik heb wel lekker wat gesport deze week en verder veel te veel aan het Google en vinted kijken. Dus redelijk 24/7 er mee bezig. Ik slaap wel heel hoe dat valt me dan weer mee.[/quote]
Ik probeer mijn vriend er erg in te betrekken maar ook hij heeft daar minder mee. Hij is dus niet de enige? 
voor ons vrouwen is het ook moeilijker loslaten omdat het in ons lijf gebeurd... 
Ook ik ben er echt elke dag mee bezig Julia.. soms zo vermoeiend haha. 
Zijn jullie dan ook al bezig met geboorte kaartjes kijken en namen bedenken? ?
 
Hahaha de seks is hier opper best! Tot ik een kussen onder mijn kont schuif en denk, jeetje wat onwijs seksloos is dit ?? En mijn partner die zegt doodleuk jaaaa gooi die benen gewoon in de lucht joh. Moet ik ff helpen? ??‍♀️?

Maar goed, is voor een goed doel en hopelijk mag het snel zo zijn! Wel leuk om alles zo te lezen. Ik zit tussen 28 en 31 dagen met mijn cyclus! Dus kan ook afgelopen zaterdag mijn hebben gehad. Ik voel hem helaas niet! Maar wij hebben vanaf vorige week woensdag lekker om de dag en gelukkig met passie geklust! Dus ben heel benieuwd. Ben tijdens de seks niet bezig met oh ff een baby maken. Ik denk erna pas o ja! Kussen onder mijn kont ???
 
Terug
Bovenaan