NOD April 2022!

Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag!

Heeft iemand toevallig nog getest.
Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha!

Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig
 
[quote quote=10548388]Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag! Heeft iemand toevallig nog getest. Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha! Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig[/quote]
Ik heb ook zo'n vroege test gedaan maar die was negatief... natuurlijk balen maar online lees je dan wel weer dat 'ie alsnog positief kan zijn over een paar dagen. Iemand van jullie ervaring mee? 

leuk dat je er ook bij bent Anirbas! We zijn allemaal de dagen aan het tellen denk ik.. haha 
 
XSnoetjeX schreef:
Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag!
Heeft iemand toevallig nog getest. Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha!
Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig


Ik moet helaas nog wat langer wachten als aanstaande dinsdag ? Er mag voor mij nog een weekje bij.. Ellende ??

De digitale van CB zijn minder gevoelig inderdaad! Hebben wat meer hcg nodig, waardoor die pas later positief kan uitslaan ?
 
Pfffff het wachten duurt wel lang. Wat me opvalt is dat ik helemaal geen pijnlijke borsten heb gehad na de eisprong? En heb dat meestal ook een week voor m’n menstruatie. Nu helemaal niks… wel buikpijn. Dus denk dat m’n ongesteldheid zich gaat aandienen ?

Hoe gaat t wachten bij jullie ladies?
Ik ga morgen wel testen. Te nieuwsgierig haha
 
[quote quote=10548459]Laat je het meteen weten juliatje?
[/quote]Negatief helaas! Maar zit ook nog maar op 7 dpo natuurlijk! Alleen wel buikpijn.. en afscheiding wordt minder. Meestal een teken bij mij dat ongesteldheid nadert.

Hebben jullie jezelf nog in bedwang kunnen houden? Of wel getest? ??
 
Terug
Bovenaan