NOD April 2022!

[quote quote=10556699] Ik net weer hetzelfde ? ach we zijn nu 8 dpo… we hebben toch nog een kansje?[/quote]
Succes met wachten @Juliatje en @babybabybabythree
Haha.. irritant hè? Dat wachten en je beheersen? 
Ik vanaf morgen ook op het wachtbankje? heb volgende week ook nog vakantie dus dat wordt moeilijk hahahah
 
Ik testte met dipsticks
Zolang hij nog zo donker is, is hij nog niet gesprongen lijkt mij? Ik temperatuur ook dus daaraan kon ik het duidelijk zien. Spannend !
Wij gaan op vakantie met vrienden zondag! Dus of ongesteld op vakantie of zwanger… maar te vroeg om te vertellen. Gaan ze sowieso achter komen hahaha geen wijn is zwanger bij mij ?
 
[quote quote=10556875]Ik testte met dipsticks Zolang hij nog zo donker is, is hij nog niet gesprongen lijkt mij? Ik temperatuur ook dus daaraan kon ik het duidelijk zien. Spannend ! Wij gaan op vakantie met vrienden zondag! Dus of ongesteld op vakantie of zwanger… maar te vroeg om te vertellen. Gaan ze sowieso achter komen hahaha geen wijn is zwanger bij mij ?[/quote]
 
@babybabybabythree
Ja precies ik ook! Ik twijfel niet want hij was nog donkerder dan gister avond. Dus vanavond nog even wat doen?
 
Haha.. oeps. Wel leuk veel plezier! Ik hoop naruurlijk dat je zwanger bent!!
 
Had jij bij je eerder zwangerschap wel al zwangerschapsverlofsymptomen? Voordat je ongesteld zou moeten worden bedoel ik? 
 
[quote quote=10556957]Hahaha succes vanavond Nee nooit ergens last van..[/quote]

@babybabybabythree
Haha dank je, wordt weer een latertje. 
Ik moet soms wel lachen omdat het zo 'gepland' moet. Hoe gaan jullie daarmee om? 
 
[quote quote=10556967]Ik app hem gewoon. Vanavond moeten we, en daarna niet meer over hebben ???[/quote]

@babybabybabythree
HAHA, nou ik stuur gewoon een foto van m'n positieve test en dan is het duidelijk. Hij is pas laat thuis dus weet dat hij aan de bak moet als hij er is hahaha. 


??
 
Terug
Bovenaan