NOD April 2022!

Bij mij zakt de moed een beetje in m’n schoenen… heb geen buikpijn meer.. wel super last van m’n borsten! Wat ik alrijd krijg ongeveer een week voor m’n menstruatie, voelt alsof het mislukt is. Testen ook negatief… maar ben natuurlijk nog maar 7 dpo, alleen door die pijnlijke borsten lijkt het al gedoemd te mislukken. Wie heeft er een pep talk over? ??
 
[quote quote=10556289]Spannend meiden!
Nu is het echt aftellen. Ik twijfel zelf ook enorm of ik geen early moet halen ?

 
Klinkt wel alsof dat voldoende is hoor! Beterschap?
 [/quote]Spannend wanneer kan jij testen? ??
 
@ Danielle
Zover ik weer blijven die zwemmertjes wel even actief?
Ik twijfel nu weer enorm. Ik zou tussen donderdag en dinsdag mijn menstruatie verwachten Op basis van hoe ik mijn lichaam ken vlak voor de eisprong verwacht ik het donderdag. Maar leek er vanmorgen toch op dat ik last had van wat oud bloed. Heeeeel minimaal en verder geen klachten. Ben niet bekend hoe een innestelingsbloeding eruit ziet maar ga er maar van uit dat het nog doorzet
 
[quote quote=10556379]@ Danielle Zover ik weer blijven die zwemmertjes wel even actief?
Ik twijfel nu weer enorm. Ik zou tussen donderdag en dinsdag mijn menstruatie verwachten Op basis van hoe ik mijn lichaam ken vlak voor de eisprong verwacht ik het donderdag. Maar leek er vanmorgen toch op dat ik last had van wat oud bloed. Heeeeel minimaal en verder geen klachten. Ben niet bekend hoe een innestelingsbloeding eruit ziet maar ga er maar van uit dat het nog doorzet [/quote]  
@Merel
Ik ben net thuis van een lange dag.. dacht ik doe gewoon een ovulatie test en ja hoor hij knalt eruit. Zo straks nog maar even aan de bak?   Zo lastig hè.. soms word je gek van je lichaam hè.. verder geen klachten? Misschien even afwachten of het doorzet en anders toch even testen? 
 
Flink aan de klus vanavond dus?
 
Ik wacht het inderdaad nog even af. Hele dag eigenlijk praktisch niks. Bij mij begint de eerste dag maar zo rustig niet?
Is er morgen nog niks, dan doe ik donderdag denk. k een testje. 
 
[quote quote=10556669]
Flink aan de klus vanavond dus?
 
Ik wacht het inderdaad nog even af. Hele dag eigenlijk praktisch niks. Bij mij begint de eerste dag maar zo rustig niet?
Is er morgen nog niks, dan doe ik donderdag denk. k een testje. [/quote]
@Merel
 
Haha ja... moet alleen nog even zin maken na zo'n lange dag (#beetjemoe) vind dat dan soms nog wel eens lastig maar ja tis nu of nooit?    Spannend hè.. ik hoop dat het niet doorzet en je een testje kunt gaan doen!! 
 
Terug
Bovenaan