Nod april

@daisB ik dacht dat dat werd afgeraden? Ik weet het niet zeker hoor want ik doe cb maar ik dacht dat gelezen te hebben?

6. Op welk tijdstip moet ik de ovulatietest uitvoeren?
Er wordt aangeraden om de ovulatietesten uit te voeren tussen 10.00 en 18.00 uur. Een aantal fertiliteitsartsen adviseren zelfs te testen tussen 10.00 en 16.00 uur. Belangrijk is om altijd rond hetzelfde tijdstip te testen.  

(Gekopieerd op https://www.2-besure.com/ovulatietesten-veel-gestelde-vragen/#:~:text=Er%20wordt%20aangeraden%20om%20de,tussen%2010.00%20en%2016.00%20uur.

LilaX : Welkom ! ?

BabsG : wat je zelf voelt werkt bij mij ook als een goede eisprong “meter”.. vertrouw op je lijf. Maar als je wil meten dus vooral altijd hetzelfde tijdstip doen..

DaisB: dankje, voel me goed.. wat vermoeid.. heb het mijn beste vriendin al verteld. Was een heel mooi moment en fijn om het met een vriendin te delen.. vandaag eigenlijk weinig klachten, ga je dan ook weer van twijfelen… voel me nog onzeker, mede door een eerdere miskraam.. elke keer als ik naar de wc ga ben ik opgelucht om niet ongesteld te zijn… hopelijk gaat dat op termijn weg… morgen over 2 weken al eerste echo, Hopelijk helpt dat…

Terug
Bovenaan