Nod april

@Le-na dankjewel!  Ik doe ook ovu testen in de ochtend. Zijn sommige van jullie ook bekend met temperaturen? Ik zit dus de hele tijd rond de 36,6 of 36,7 en doe het iedere ochtend om 07:10. Gisteren had ik voor mijn gevoel ovulatiekrampen en ik dacht ik gooi er snel een ovulatietest tegenaan. De ovulatietest van de Kruidvat was gisteren vrij donker maar nog niet zo donker of donkerder dan controle streep, nu kan ik de piek natuurlijk even hebben gemist. Nu is mijn temp gisteren gestegen naar 36,9 dus ik dacht in combi met die test + krampen dat ik de eisprong gisteren had maar nu is mijn temp vanmorgen weer 36,6. Wat moet ik hier van denken? Toch geen ovulatie? De ovulatietest was vanmorgen trouwens weer lichter dan gisteren.

Dames ik ben in de war hoor.. 11 april 1e positieve ovulatie test clear blue roze (vaste smiley) 12 april wederom positief en 13 april ochtend positief en smiddags negatief. Wanneer heb ik mijn eisprong? Vandaag? Of gisteren? Ik vind het zomaar irritant dat je bij die smileys dan nog dagen op moet tellen voordat je eisprong is. Ik heb naast CB ook sensi ovulatie testen gedaan en zondag 11 april was mijn piek!

@Joera Wij zijn tegelijk. Hoe gaat het bij jou:)?
Hier wel weer spannend haha maar we gaan het meemaken. 

@JLOOJ oh moeilijk altijd hoor
Volgens mij na de duidelijkste piek binnen 24 uur. 

@JlooJ ik denk dat je maandag of dinsdag je ovulatie hebt gehad. Het is inderdaad lastig.. ik had vorige maand met clearblue op vrijdagmiddag 12:00 eerste vaste smiley en 's ochtends om 07:15 nog een knipperende.. ik had toevallig 2 van die houders dus zaterdagochtend weer getest en toen ook een vaste smiley. Ik dacht dat ik toen zaterdag de ovu had maar nee dat bleek toch zondag te zijn aan de krampen te voelen. Het blijft inderdaad zo lastig.

Terug
Bovenaan