Nod april

Ja idd. Had je de link kunnen openen? En dan dus zondag de piek + 2 dagen rekenen.. dus dinsdag eisprong. (Toen was het scherm ook blanco van CB en de semsitest werd duidelijk lichter)

JLooJ: piek is inderdaad de zondag dan. Dus dan ben je tot 2 dagen daarna vruchtbaar.. spermacellen blijven ook 2-4 dagen leven en wachten in jou... dus je zit dan sowieso goed lijkt me?

@Depss, wel weer spannend hoor! Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat het in ronde 2 al raak zou zijn.. Wil eigenlijk wachten tot nod met testen, maar weet niet of ik dat vol ga houden hoor? En hoe is het met jou? Ga jij nod afwachten en dan pas testen?

Oke, need help!
Tot mijn verbazing vandaag op de 12e dag van m'n cyclus een smiley op de CB ovulatie test. Ik gebruik de testen met vaste smiley. Vandaag dus ook gelijk geklust. Had totaal niet verwacht al zo vroeg te zijn. Ik heb ook al de hele dag pijn in m'n baarmoeder wat ik vorige cycli ook heb gehad en dus altijd duidelijk m'n ei voel alleen veel later dan nu.
Enfin.... op welke dagen moeten we er nu voor gaan? Sowieso op de smiley dagen of ervoor of erna? En wanneer is dan echt m'n ei.. ik lees 24 tot 48 uur na de eerste smiley test.

Dit was precies mijn punt. Charlotte wij hadden de vorige ronde op dezelfde dag onze nod. Ik zat toen ook in dat forum. Mijn cyclus is altijd 30 dagen en ovulatie rond dag 15-17. Nu dag 10-11!

Terug
Bovenaan