Nod april

Euww heel verwarrend meiden! Nouja gewoon blijven klussen;).
@Joera vorige cyclus werd ik dus vandaag te vroeg op dag 25 alweer ongesteld.. cyclus leek elke keer korter te worden maar we zijn alweer op dag 25. Ben ook benieuwd maar moet echt een test gaan kopen dan.?‍♀️
wel rare dingen 2x verkeerd gefietst woensdag terug van werk.. apart als je 2 jaar dezelfde route fietst hahahaha. En heb normaal veel vocht en opgeblazen buiken rond mn me struatie en nu niet. Maarja je weet het niet;) 

@WondertjeDrie oke thanks!
Als ik vanaf gisteren tel de dag van m'n eerste smiley zou 30 april m'n NOD moeten zijn. Ik kan er dus weer bij op het lijstje van april. ?
4e ronde, 1e kindje, NOD 30 april.

@Depss haha? Hoop 't echt voor je! Ga je al wel test halen of wacht je het even af?

Ik heb vanmorgen dus een early test van Zwanger & Kids gedaan, een heel mini tuurstreepje te zien. Wel binnen afleestijd, dat dan wel.
Nu las ik op internet dat deze testen ook wel eens vals positief kunnen zijn?
Iemand ervaring hiermee?

Hebben jullie elke maand ongeveer dezelfde cyclus lengte of verschilt dit per maand? En de dames die ovulatietesten doen? Is de ovulatie op dezelfde dag vaak of verschilt dit ook? En zit er dan altijd 14 dagen tussen ovulatie en NOD? 

Ik lees hier vaak hetzelfde probleem en ik doe gezellig mee ? gisteren een ovulatietest gekocht en gedaan. Mijn cyclus schommelt de afgelopen maanden tussen de 26 en 30 dagen. Vorige maand 29 dagen. Ik verwachtte mijn ovulatie komende zondag zo’n beetje. Gisteren onverwacht toch al een blije smiley op de test! Misschien dus toch nog mijn nod net in deze maand? Ik heb echt geen idee meer ? in elk geval was het hier heel gezellig gisteravond ? vanmiddag test ik nog eens om te kijken of er weer een smiley is. Ik heb nu buikpijn die past bij mijn eisprong dus het zou me niks verbazen als die er gewoon al is.

Terug
Bovenaan