Nod april

Dames, misschien beetje een rare vraag maar hebben jullie ook de ene maand meer last van de borsten dan andere maand? Kheb namelijk de afgelopen 4 cyclusen geen last van mn borsten en nu begin ik ze te voelen heel ligt.

Ik vind zwanger worden echt een soort mindfuck ? hebben jullie dat ook? Ik ga echt bij alles nu iets denken. Afgelopen vrijdag heb ik mijn eisprong gehad (denk ik). Nu dus 5 dpo. Gisteravond wat steken in mijn buik, nu een beetje opgeblazen en zwaar gevoel in mijn buik en benen die van elastiek lijken. Maar kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk ?? bij mijn zoontje had ik 5 dagen voor nod flinke buikpijn (innesteling?). Nou ja, volgende week weten we meer ?

Mirtjemirtje, oooh zo herkenbaar! 
Alhoewel ik afgelopen tijd eigenlijk helemaal nergens last van had.. wat ik dan ook weer raar vond haha.
Tot vannacht! Onwijze buikkrampen, 25e is mijn NOD maar ik dacht jaahoor ongesteld.. Maar nee.. 
Naaa schiet mij maar lek. 
Ik wacht het gewoon nog maar af, hopelijk is het een innesteling geweest ofzo. 
Eigenlijk wil ik wel voor mijn NOD testen, maar wil ook weer niet te vroeg zijn. Dus ik denk zaterdag maar een testje wagen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. 
Succes nog even op je wachtbankje haha.

Nou voelde het daarstraks nat tussen benen en ik ga kijken, zit er heel veel afscheiding met bruin in mijn onderbroek en ik moet over 5 dagen ongesteld worden. Heb dit nog nooit gehad ook niet bij de eerste voor zwanger te worden. Wel innestelings bloed gehad maar wat dit nou betekent? Iemand een idee? (Sorry voor de info)?

Zwanger willen worden is voor mij ook een mindfuck. Je kunt zoveel vage klachten hebben door ook andere oorzaken kunnen hebben. Overigens toen heel het gezin corona had behalve ik, want 2 maal ingeent. Dan denk je ook steeds. Voel ik ik iets. ? maar nooit ziek geworden toen. 

bij de eerste wel heel sterk het gevoel gehad dat ik zwanger was. En vroeg getest echt minimaal een streep indroogstreep leek het wel maar die werd toen elke week duudelijker. 

@daisB voor mij is dat een teken van een naderende menstruatie maar zolang het bruin blijft kan het nog alle kanten op?
@chell misschien innesteling??
@babsG ik heb een paar maanden gevoelige borsten gehad maar dat was voor mij juist een teken van een naderende menstruatie. Maar ook de maanden dat ik geen last had van gevoelige borsten was het dus niet raak. Dus het kan beiden kanten op?

Terug
Bovenaan