Nod april

Spannend @wondertjedrie we hebben wat te verduren als vrouw zijnde met alle dingen die in een cyclus gebeuren, je weet nooit wat het betekent.. 
@riekiem Bij ons eerste kindje was het in ronde 7 of 8 raak, niet mega snel maar ook niet heel lang gewacht. 

@riekieM ik heb bij mijn 2 zwangerschappen en MA nooit een innestelings bloeding gehad. Ze zeggen dat je vanaf 8/9 dpo een innestelings bloeding kan krijgen?

@RiekieM bij onze eerste duurde het bijna een jaar voordat ik zwanger was. Elke keer voor nod had ik toen weer andere klachten en daardoor steeds de hoop dat het raak zou zijn, maar dus ook veel maanden teleurgesteld worden. Je lichaam kan je echt voor de gek houden!

Maar nu voor de tweede al in ronde twee zwanger geraakt, heel bijzonder. Ik had nu een paar dagen voor nod een heel opgeblazen gevoel en gevoelige borsten, verder geen klachten.

En over dat opgeblazen gevoel, ik heb nu (ong 4,5 week zwanger) echt al een klein buikje. Dit herken ik totaal niet van mijn eerste zwangerschap. Herkennen degene bij wie het niet de eerste zwangerschap is dit ook?

@riekie ik heb geen innestelingsbloeding gehad bij de eerste, wel 3 dagen flinke buikkrampen. Dat begon 5 dagen voor NOD. Bij mijn eerste was het in ronde 2 al raak. We waren 4 werken op samen op vakantie dus hem vaak feest in bed ? toen ook helemaal niet gelet op mijn ovulatie en geen idee hoe mijn cyclus was omdat ik net gestopt was met de pil. Weer hebben 2 dagen na nod pas getest omdat we toen pas terug waren van vakantie. Ik vind het nu op de een of andere manier veel spannender dan bij de eerste ?

@RiekieM ik heb bij de eerste wel innestelings bloeding gehad en nou had ik ineens ook licht bruin met heel veel afscheiding dus misschien is het raak? Ik ben nu op dit moment 9 dpo

@lilaX sorry ik kan al jullie verhalen niet meer onthouden?ik heb 1x geen eisprong gehad maar ik hoop dat jou eisprong gewoon wat later komt dan heeft je eitje meer tijd om te rijpen toch??
@joera meestal zijn het zo vroeg nog de darmen?

Nou andere keren had ik nu al vele earlys en 2/5 versleten..  vandaag 10dpo . 27e nod. Ik hoop nog te wachten op kwaaltjes. Wel wat meer afscheiding dat is alles. Dat zware gevoel wat ik had is minder.. ? 

Terug
Bovenaan