Nod april

@WonderyjeDrie dit is de eerste keer voor mij dat ik het ooit heb gehad, normaal ook nooit voordat ik ongesteld moet worden en het was best licht bruin dus ben benieuwd?

Halloo dames,
Ik denk dat het deze ronde niks is. Heel zelden kleine steekjes. Hele lichte borstpijn dan normaal. Verder geen kwaaltjes. Het is ook nog wel vroeg. 7dpo. Voor onzekerheid.

*27april nod

@minimeisje. Je weet nooit:). Gewoon hoop houden.

Ik heb ovulatietesten besteld voor de volgende rond haha. Dus we gaan ook smileys zoeken. Wellicht zitten we wel elke keer net te laat of iets met die gekke korte cyclussen van mij. 

Ik duim hard voor de wachtende dames

Wat een spannende tijd voor veel mensen nu.
Hier geen rare afscheiding of bloed maar wel rare "krampjes" in mijn onderbuik heel vreemd gevoel in ieder geval.
Maar een innestelings bloeding is niet altijd het geval toch?
mijn ovulatie was rond de 13e dus ongeveer een week geleden dus als er al een innestelings bloeding zou komen wanneer kan je die dan ongeveer verwachten want ik lees overal verschillende dingen.
Ik lees dat er een hoop vrouwen zijn die voor een 2e of 3e bezig zijn hoe was dat bij jullie toen jullie voor de eerste bezig waren?
NOD is 27 april als het goed is dus nog een weekje wachten.
En voor de zwangeren onder ons wat waren jullie eerste verschijnselen waarbij je dacht nu kan het wel is raak zijn :) en hoe vroeg hebben jullie getest? (dagen voor NOD)
Succes allemaal en alvast bedankt ;-)

Terug
Bovenaan