Nod april

@liefsvan een streep is een streep en die 2v5 eu zijn best betrouwbaar?

Bij mij begonnen die streepjes ook zo bij mijn eerste kindje. Elke twee dagen zal je hem donkerder zien worden. Dus voorzichtig positief denk ik.

Mijn nod is 28 april. Ik ben gister wat gaan vloeien helder rood. Maar het is weer gestopt.
Mn lichaam houdt het spannend. Wel ongesteld of dan toch een innesteling

Ik heb daarstraks een test gedaan van de action en die was echt negatief! Op naar de volgende ronde. Gelukkig niet zo'n teleurstelling want we hielden er al rekening mee ?

Balen zeg voor iedereen die ongesteld zijn geworden ? 
Hier vandaag een early test gedaan maar helaas negatief.
27 mijn nod dus weet niet of k nog hoop moet houden.

@Zeeuwsmeisje goed om te weten dat het bij jou ook licht begon.. vind dit dus best wel spannend wilde eigenlijk de test geven aan mn man maar nu denk ik hij zal t niet gelijk zien. Bij mijn eerste was het zo duidelijk namelijk maar nogmaals dat was ook pas 4 dagen na mn NOD. Dus waarschijnlijk is dit volkomen normaal

@Poni hoe is het bij jou? 

Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden..
@liefsvan spannend!!
@vennetje ik heb nog geen test gedaan.. Het bloeden word ook wel iets erger! Ik twijfel nog om morgen ochtend even te testen just to be sure aangezien ik morgenavond koningsnacht met een vriendinnetje ga vieren en er drank op de planning staat.. Maar gok dat dit bloed al genoeg zegt haha 

Ik zit nu 6 dagen voor NOD en het duurde gisteren avond een eeuwigheid voordat ik in slaap viel. Sinds ik wakker ben ook best wel verkouden. Ik lees veel op internet dat mensen hier last van hebben tijdens hun innesteling... hier iemand ervaring mee?

Terug
Bovenaan