Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben ook al een tijdje aan het tempen. Basale lichaamstemperatuur is 36,6/36,7 al 26 dagen lang, gister dag 27 was het 36,5 en vanmorgen dag 28 37,0 dat betekend toch dat ik gisteren eisprong heb gehad?
Hi allemaal, zie nu dit topic!
Ik zit ook in het topic wens zwanger 2021.
Ik zit nu op 15 dpo. Mijn eisprong is altijd op dag 17 of 18 en mijn lf is altijd 13 of 14 dagen. Dat betekend dat mijn menstruatie gister werd verwacht. Die was er dus niet! Yes yes!
Test gedaan smorgens en die was heeel licht positief. Zie foto 1
https://i.postimg.cc/C1nTXty6/20210424-075734.jpg
Nog even voor mezelf gehouden in de hoop dat hij vanmorgen duidelijker zou zijn... helaas ook nog heeeel licht en pas na 6 min (zonder wekker) zie foto 2
https://postimg.cc/gallery/SsnFkjs
ik heb de kv 2v5 gedaan en gister ook een etos early.
Ohja en een CB die niet zwanger gaf, bij open maken (doen we allemaal toch hahah?!) Wel een 2e streepje.
Bij mn dochter testte ik 3 of 4 dagen na NOD voor t eerst en was het een knal test dus heb geen ervaring met lichte testen..
Wel eerder witte testen gedaan. Dit is ronde 5 voor onze 2e en toch weer spannend en toch weer alle emoties van 0 naar 100 in een minuut haha.
@Liefs van Normaal is elk streepje een streepje! Maar in ieder geval welkom. Meestal krijg je meer hcg na 2 dagen. Maar ik dacht altijd een streep is een streep. Die van mij waren toen op mij NOD bij mijn dochter ook licht ipv knal. En ik zie ze bij jou best duidelijk
@DaisB
Gister was mijn NOD. En ik zie ze in t echt wel wat duidelijker dan op de foto. Ik ga het nu even los laten er staat een streep en ik ben overtijd. Zolang er geen menstruatie komt zal het wel goed zijn… hoop morgen of dinsdag een donkerdere test!
Hi liefs van, een streepje is een streepje en zoals hierboven al gezegd is je HCG verdubbelt om de dag. Zou morgen nog eens testen.
De testen van CB hebben ook meer hcg nodig dus zou best kunnen dat je daarmee over een paar dagen ook positief test. Wanneer is je NOD?
Spannend hoor.
Hi Liefs van, ik zie ook een streepje hoor! Hopelijk snel een knaltest!
Hier vandaag mijn nod, normaal begint altijd smorgens mijn menstruatie, nu nog niets. Wel net weer een test gedaan en was weer negatief
Ik wil nu eigenlijk gewoon ongesteld worden, dan ben k er maar vanaf en kan ik verder naar de volgende ronde..