Nod april

@Zeeuwsmeisjex, ik reken mijn menstruatie/eerste dag cyclus eigenlijk altijd als ik 'echt bloed'. Dus bij een druppeltje of veegje niet. Het kan zijn dat het een (late) innesteling is. 

Bij mij is trouwens nog geen menstruatie te bekennen. Eerst had ik ook amper tot geen afscheiding dus dacht dat het er echt aan zat te komen, en nu begin ik wel weer wat afscheiding te krijgen.. 
Ik vind het vreselijk dit wachten haha. Normaal word ik het dus ook altijd smorgens, dus als ik dan de eerste x naar de toilet ga smorgens.. Nu dus nog niets..

@WondertjeDrie: verwacht eisprong eerder, daar mijn cyclus steeds korter werd maar dus onregelmatig. Dan ga ik morgenochtend met clearblue testen. Dankjewel ?.
@Chell @ZeeuwsMeisjeX @BabsG : dankjewel ?

@Zeeuwsmeisje, jaa vreeselijk dat wachten. Nogmaal heb ik wel een redelijk regelmatige cyclus van 28-31 dagen. 
Wel al 2 testen gedaan maar beide omowit. 
Mocht ik morgen ochtend nog niet ongesteld zijn, nog maar een testje tegenaan gooien haha. 
Las trouwens net op een ander forum dat iemand gewoon 18 dagen na haar nod pas postief teste :O 
Nouuuu ik zou gillend gek worden in die tijd haha. Zou gewoon fijn zijn als je weet waar je aan toe bent.

@Gebruiker61 Gefeliciteerd! Die is zonder twijfel. Zo wil je dat je test eruit ziet!! 
@Zeeuwsmeisje het zou wel echt de innesteling geweest kunnen zijn als het heel licht bloedverlies was met krampen. Dan heb je zeker nog 5 dagen nodig tot je licht positief zou kunnen testen dus houd hoop! Zolang je niet ongesteld wordt kan het alle kanten op.
@Chell ik was ook 11 dagen over tijd en werd toen alsnog ongesteld. Die 11 dagen leken een eeuwigheid te duren. Ben tussentijds heel down geweest omdat ik telkens een negatieve test had en zelfs 2 x een vals positieve van kruidvat early. Ik denk dat ik dat ook onderschat had voor we echt begonnen aan dit proces. Het geduld en de onzekerheid. En het gekke is, na 11 dagen over tijd te zijn hoopte ik zo dat het alsnog een innestelingsbloeding zou zijn (op dag 44 echt totaal niet logisch) gewoon omdat je het zo hoopt. Ik bloed nu heel hevig dus die hoop is wel vervlogen maar t is een hele andere ongesteldheid dan normaal. Heel weinig last van krampen terwijl ik normaal kapot ga en alleen maar helder vloeiend bloed zonder bruin of stolsels. Toch ga ik vol goede moed naar de volgende ronde. Hoop voor jou dat het het tegenovergestelde zal zijn en je snel een positieve test in handen krijgt!

@Zeeuwsmeisje ik gebruik de apps: Mijn kalender en kalender, haha! De een is een bloemetjes symbool en de ander een donker roze profiel van een vrouw. Maar aangezien deze je eisprong berekent op gemiddeld van je cyclus duur ben ik nu dus ook begonnen met tempen en ga ik aan de slag met ovulatie testen aangezien deze cyclus compleet anders was. Is die maya app een aanrader?

@zeeuwsMeisjeX de 1ste dag van je cyclus is de 1ste dag dat je rood bloedverlies hebt?
@babsG hoe korter je cyclus hoe meer kansen toch??mits je niet een te vroege eisprong of een te korte LF hebt natuurlijk
@vennetje Kruidvat early met plusje geven helaas vaak vals positief bij een tuurstreepje. Ik zou de volgende keer action doen?

Terug
Bovenaan