Nod april

@babsG een LF van 9 is indd wel kort maar zeker niet onmogelijk?
@chell ik denk ook dat je in dat gevoel geen jaar hoeft te wachten omdat er al een mogelijke oorzaak is?

@wondertjedrie lees nu dat jij schrijft dat kruidvat early vaak vals neg. Is... die had ik ook nog liggen en idd negatief terwijl de 2v 5 ook vanmorgen weer een licht streepje gaf.
Word er heel onzeker van.. geen menstruatie al 3 dagen een heeeel licht positief streepje. Ja een streep is een streep maar vanmorgen twijfelde ik zelfs of hij niet lichter werd.. zucht.
Morgen weer testen. Blijft wel echt spannend dit. Misschien is het gewoon nog vroeg en bouwd mijn hcg wat langzamer op?? Mensen hier ervaring mee??

@Chell ik heb 2 vrienden die diabetes 1 hebben. De laatste heeft 2 weken geleden een kindje gekregen en wist zijn vrouw na 3 maanden zwanger te maken. De ander al 40 en binnen 6 maanden zwanger gekregen. Dus in mijn omgeving zegt diabetes 1 niet zoveel.

[quote quote=10439412]@wondertjedrie lees nu dat jij schrijft dat kruidvat early vaak vals neg. Is... die had ik ook nog liggen en idd negatief terwijl de 2v 5 ook vanmorgen weer een licht streepje gaf.
Word er heel onzeker van.. geen menstruatie al 3 dagen een heeeel licht positief streepje. Ja een streep is een streep maar vanmorgen twijfelde ik zelfs of hij niet lichter werd.. zucht.
Morgen weer testen. Blijft wel echt spannend dit. Misschien is het gewoon nog vroeg en bouwd mijn hcg wat langzamer op?? Mensen hier ervaring mee??[/quote]Oh ik heb vanochtend ook getest met de kruidvat Early! Nou ja.... ik denk dat ik woensdag weer een test erop loslaat ? ik heb nog keus uit de etos early, Albert Heijn gewone, cb digitale en een waarbij ik met zo'n pipetje moet druppelen. Met vrouwen hier die zoveel tests in huis hebben? Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik er zoveel heb gekocht..... ?

@Liefsvan bij mij was het juist andersom. Geven vals positief. Dat doen die kruidvat early vaak.
Heb je CB vroege detectie (6dgn eerder) al een geprobeerd? Die is 10miU dus gevoelig. En die van de action early schijnen ook goed te zijn. Als je echt duidelijkheid wil zou ik de CB digital doen. Daarin kun je niet twijfelen met een streep maar is duidelijk zwanger of niet zwanger.
Je zou uiteindelijk wel opbouw moeten zien in het donker worden van de streepjes met de normale testen. Hou ons op de hoogte, ik duim voor je!
@mirtemirte ik heb letterlijk alle mogelijke testen in huis dus ik herken t volledig haha!

@CharlotteV-T, ooh kijk succesverhalen zijn er ook! Altijd goed om te weten. 
Ik hoop natuurlijk dat we niet naar de huisarts hoeven/gaan, maar dat gaan we deze dagen meemaken. 

@mirtjeMirtje @liefsVan ik zou action doen?cb digitaal heeft wel meer hcg nodig
@liefsVan heb je foto's dan kunnen we meekijken?Kruidvat early met plusje is juist vaak vals positief een tuurstreepje is bij die testen negatief het plusje moet echt duidelijk zichtbaar zijn

[quote quote=10439466]@mirtjeMirtje @liefsVan ik zou action doen?cb digitaal heeft wel meer hcg nodig
@liefsVan heb je foto's dan kunnen we meekijken?Kruidvat early met plusje is juist vaak vals positief een tuurstreepje is bij die testen negatief het plusje moet echt duidelijk zichtbaar zijn[/quote]Die van de action heb ik dan weer net niet in huis ? mocht ik daar van de week nog komen dan haal ik ze daar nog even.

Terug
Bovenaan