Nod april

Gefeliciteerd @gebruiker61!

Ik hoop op nog meer zwangeren in april. Deze maand een beetje magertjes als ik het zo lees! Dan beloofd mei vast wat goeds voor iedereen!

De komende dagen is mijn NOD. Ik heb vreselijke krampen. Voelt als ongesteldheid. Test was gisteren omowit. Morgenochtend ga ik weer testen, als ik niet ongesteld ben geworden. Daarna maar menstruatie afwachten.

Ik gebruik de app Clue om het bij te houden. Wel fijn maar weinig details die je kunt toevoegen.

Zijn er hier nog meer dames die 4 tot 5 dagen bruine afscheiding hebben voordat de daadwerkelijke menstruatie begint? Word hier zo onzeker van... 

Gefeliciteerd @gebruiker met je mooie test! Voor de andere op het wachtbankje duim ik mee!! 

@anoniemJP vorige cyclus voor het eerst 4 dagen bruine afscheiding voordat het pas echt doorbrak maar het kan net zo goed innesteling zijn?

@Vennetje, Jeetje dan zit je maar te wachten. Wat vreselijk zeg! 
Nu je ongesteld bent geworden weet je in ieder geval wel weer waar je aan toe bent. Dat onzekere dat is gewoon vreselijk.. 
Wel heel fijn dat je nu deze menstruatie dan amper krampen hebt! 
Ik zal jullie op de hoogte houden, of er nog iets veranderd haha. 
Ik zeg al de hele week tegen mijn vriend; hopelijk is dit de laatste x dat ik de kattenbak mag verschonen/leegscheppen haha. 
En hopelijk morgen dan maar aan de 0,0 champie. Of ik moet ongesteld worden... dan gaat de wijn weer open hoor! 

Zijn er btw hier dames die ervaring ofzo hebben met een partner met diabetes 1 en eventuele mindere vruchtbaarheid? 
Ik las hier laatst een stukje over en schijnt dus dat de man hierdoor minder goeie kwaliteit zaad heeft. 
Wij hebben dus nu ook besloten dat we de huisarts gaan contacteren, wellicht dat ze dit nu, eerder dan na een jaar, gaan checken omdat mijn vriend diabeet is. 

@wondertjedrie is dat zo ja hoe korter hoe meer kans? Mijn LF was nu 9 dagen is vrij kort toch? Denk dat mn hormoonhuishouding even een storing heeft hoop ik dan?

Terug
Bovenaan