Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@daisB, jaa echt vreselijk.. Ik heb nu vooral zoiets van, nou word maar ongesteld, weet k dat ook weer.. Kan ik iig weer door ipv klote negatieve testen. Word er zo onzeker van.. En heb er ook geen vertrouwen meer in dat ik een positieve test in handen zal krijgen hoor.
@Charlotte aaah wat kut. Wanneer is/was jou nod?
@ramboo balen zeg?
@tamara welkom?ik zie dat je nod in mei valt dus hier kan ik je helaas niet op het lijstje zetten maar je bent welkom om nog even gezellig mee te kletsen totdat deze maand voorbij is?
Mijn NOD is als het goed is de 30e! Maar voel al een paar dagen krampen alsof ik ieder moment ongesteld kan worden.
Als het door zet ga ik even een maandje in de rust stand in te proberen er niet zoveel mee bezig te zijn.
Hey hey
Hier ook nog steeds niet ongesteld maar ook alleen maar negatieve testen ?
Volgens de app zou 26/27 mijn Nod zijn dus ik wacht het maar gewoon af. Eisprong was een dag eerder dan de app zei dus ik weet het niet.?
Al 3/4 dagen last van pijnlijke borsten en ze lijken wat groter. Ook een donkere rand op de tepels te zien.
Ik snap er werkelijk niks van.