Nod april

Alsjeblieft help mij, want ik word gek op dit moment. 
Ik gaf al eerder aan dat mijn ongesteldheid voor mij deze keer gewoon niet klopte. Heel helder bloed en geen krampen. Sinds vannacht bloed ik helemaal niet meer. Dat betekent dat ik nog geen 2 dagen ongesteld ben geweest. Dit klopte niet.
Noem t gekheid noem t intuïtie maar ik dacht vanochtend stond ik op en dacht ik, ik ga gewoon een testje doen. 
Wat denk je?? Positief!!! Maar wel een lichte streep. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Heb die van sensitest 10miu. Iemand ervaring met een vals positief? Ik baal nu zo erg omdat ik mn urine direct wegspoeldd na het doen van deze test. Nu ga ik toch proberen vanmiddag nog een action early te doen en morgen CB early. 
Ik wil heel graag de foto met jullie delen en horen wat jullie denken en of je de streep ook ziet. Hij zit er in real life heel duidelijk.
Hoe kan ik deze foto uploaden?

Hierbij de fotos!
1 met flits 1 zonder
https://ibb.co/VMJK7rX https://ibb.co/sszMM6t
Ze zijn trouwens binnen 5 min van de afleestijd. Nu is de lijn nog duidelijker

@Chell en @RiekieM als ik nu zwanger zou zijn dan zie je wel dat alles nog kan! Ik was 11 dagen over tijd, telkens een negatieve test! Als ik nu de innestelingsbloeding had waarvan ik aannam dat het ongesteldheid was heb ik mijn eisprong dus ruim 10 dagen later gehad dan ik dacht! Volg ook je gevoel. Ik wist dat er iets niet klopte. Ik voelde het. Soms heeft je lijf dus blijkbaar wat meer tijd nodig.
Ik durf nog steeds niet helemaal te geloven dat het bij mij zo is.. 

@Vennetje ik zie idd ook een streep op beide testen! ? gefeliciteerd!
En dat terwijl je 2 dagen bloed verlies hebt gehad ik had afgelopen maand ook maar 2 dagen bloedverlies maar daarna met testen mijn eisprong gevonden dus die 2 dagen waren bij mij dus wel ongesteldheid.
Het kan idd alle kanten op! 

Wauw! Vennetje, ik zie hem ook hoor! Gefeliciteerd! Wat een achtbaan moet dat zijn na die gekke bloeding van 2 dagen...

Wauwie Vennetje! Ik zie ook duidelijk streepjes! Wat een gekkigheid allemaal joh! Het lichaam zit heeeeeel raar in elkaar!
Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar je volgende testen ?

@vennetje gefeliciteerd❤️een hele late eisprong of een hele langzame opbouw van hcg ?hoeveelste kindje?
@liefsVan balen zeg?

Terug
Bovenaan