Nod april

Balen @ramboo!

Hier vanmorgen een witte test helaas.. dat betekend naar mijn idee dat het gewoon niet helemaal goed zit en dat het een vroege miskraam zal gaan worden. Baal echt heel erg, nu maar afwachten hoe en of mn lijf dit oplost!

Goedemorgen allemaal, 
ik ben nieuw op dit forum en hoopte wat herkenning te vinden. Op 9 april gestopt met de pil na 14 jaar. Niet echt ongesteld geworden maar 3 dagen wat roze afscheiding. 
na een week enorm veel buikpijn en met de ovulatie testen gekeken. 21-4 negatief 23-4 positief 24-4 negatief. Heb in deze dagen ook krom gestaan van de pijn en het is vanuit mijn linker eierstok gekomen. Ik voelde gisteravond vooral lichte kramp alsof ik ongesteld moet worden(wat dan 2weken te vroeg zou zijn) zou dit de innesteling kunnen zijn? 
dit zou mijn eerste poging en eerste kindje zijn. 

liefs Tamara

@Gebruiker10327409 welkom!
Ik heb ook altijd erg veel pijn tijdens m'n ovulatie dus dat kan best. De eerste maanden na het stoppen met de pil gebeurd er van alles in je lichaam en voel je veel buikpijn en steekjes. Kans is erg klein dat het de eerste keer raak is, maargoed je weer naar nooit. Succes!

Ja, denk ook niet dat het meteen raak zal zijn. Denk wel dat ik erg vruchtbaar ben. 
vorigjaar een positieve test door de pil heen. Helaas niet blijven zitten en in 2016 een mk ook door de pil heen. Het navelstrengetje zat er nog aan. 
vind het heel apart om nu te merken wat de pil allemaal heeft gedaan. Wat een rotzooi! 

liefs T

Terug
Bovenaan