A ANONYMOUS_USERNAME apr 27, 2021 #562 Hoi allemaal, Ik ben hier nieuw.. Mijn NOD is de 29e. Heb gister een vroege test gedaan en was negatief.. erg ons best gedaan deze ronde.
Hoi allemaal, Ik ben hier nieuw.. Mijn NOD is de 29e. Heb gister een vroege test gedaan en was negatief.. erg ons best gedaan deze ronde.
R Ramboo apr 27, 2021 #564 Gefeliciteerd @vennetje! Fijn, weer zwangerschap nieuws! Hoop dat het bij nog meer raak is! Anders zien we elkaar de volgende maand weer!
Gefeliciteerd @vennetje! Fijn, weer zwangerschap nieuws! Hoop dat het bij nog meer raak is! Anders zien we elkaar de volgende maand weer!
N Nijntje apr 27, 2021 #565 @minimeisje balen zeg? @wennyGirl welkom ik zet je op de lijst?jammer van je negatieve test maar geef de hoop nog niet op zolang je nog niet ongesteld bent. hoeveelste ronde en kindje?? @vennetje ik las dat dit pas je 3de ronde is wat bijzonder?
@minimeisje balen zeg? @wennyGirl welkom ik zet je op de lijst?jammer van je negatieve test maar geef de hoop nog niet op zolang je nog niet ongesteld bent. hoeveelste ronde en kindje?? @vennetje ik las dat dit pas je 3de ronde is wat bijzonder?
A ANONYMOUS_USERNAME apr 27, 2021 #566 Ik heb een dochtertje van 1 jaar en we willen heel graag een 2e.. we zijn nu bezig met ronde 5..
D DaisB apr 27, 2021 #568 @WondertjeDrie nog steeds niet ongesteld maar heb af en toe wel beetje menstruatiekrampen dus geen idee. Morgen misschien nog maar is een test doen ??
@WondertjeDrie nog steeds niet ongesteld maar heb af en toe wel beetje menstruatiekrampen dus geen idee. Morgen misschien nog maar is een test doen ??