Nod april

Ik ben vanochtend ongesteld geworden, wel precies zoals verwacht dus mijn cyclus is redelijk voorspelbaar. Op naar de volgende ronde.. ? Je vraagt je soms wel af wat je moet doen om het te laten lukken, ik gebruik ovulatie testen en doe het rond mijn ovulatie om de dag. Ach, duimen weer voor de volgende maand. Ik wil voor nu nog niet op het lijstje, toch proberen om het meer los te laten. 
Succes nog voor de rest! 

Nog steeds niet ongesteld! Pfff en ook weer vanmorgend een negatieve test. Het liefst wil ik nu gewoon ongesteld worden en naar de volgende ronde pffff

hoihoi!
vandaag me NOD. maar nog geen rode duivels te zien!  spannenddddd. normaal word ik sochtends al ongesteld. maar goed het is nog vroeg. ik geef het nog even de tijd. maar stiekem duim ik wel hihihi

Hier nu eiiiiindelijk ongesteld geworden.. Alhoewel echt een drupje bloed maar wel onwijze buikpijn.
Ga mee naar de volgende nod in mei. 

Hoi meiden, nou ben net ongesteld geworden. Erg jammer! ?? Deze maand ook echt goed ons best gedaan. Ovulatietesten van CB gebruikt met de smiley. Werken goed trouwens! 
AnoniemJp welke ovulatietesten gebruik jij?
Nou gaan we weer voor de volgende maand.. voor degene die nog niet ongesteld zijn, heel veel succes!!!

Hoi hoi, ik dacht dat ik zomaar ongesteld was maar vanacht kreeg ik mega veel krampen en begon ook helder rood te vloeien en later op de wc ben ik wat veloren....geen idee of het iets is geweest maar mijn gevoel zegt van wel dit eerder niet meegemaakt

Wat naar voor degene die ongesteld zijn geworden. Hopelijk is t de komende ronde raak!
@Daisb hopelijk krijg jij snel duidelijkheid meid!
Hier slaat ook de onzekerheid toe. Ik voel me 100% zwanger. Mijn borsten en vooral tepels zijn mega gevoelig. Je ziet er aders op lopen wat ik nooit heb, ik ben duizelig en met vlagen misselijk en voornamelijk erg moe.
Maar ik heb na gister ochtend niet meer zo'n duidelijke test gehad. Die vanochtend van clearblue was zelfs vager. Gelukkig moest ik vandaag al bloed laten prikken ivm afwijkende leverwaardes dus ik mocht ook meteen weer HCG laten testen. Hoe fijn! Dan weet ik morgen in elk geval zeker waar ik aan toe ben. Ik denk zelf de innesteling op zaterdagnacht gevoeld te hebben dus dat het daarom misschien nog te pril is om goed waar te nemen op een test. Dat hoop ik vooral. Ik deel de fotos met jullie en hoor graag hoe jullie er tegen aan kijken. De CB is van vanochtend en die opengemaakte van gister. Werd gek van dat reflecterende schermpje! Haha.
Zo gek als je iets zo zeker weet en dan toch de onzekerheid krijgt door die testen..
https://ibb.co/qp9m8j3 https://ibb.co/6H3ZtdW

Terug
Bovenaan