Nod april

Hi Dames, Ben zo blij met jullie hier.
Gister avond is het op gang gekomen, nog niet direct heel hevig maar dat komt nu eigenlijk meer. Fijn idee dat mijn lichaam het wel oplost nu. Dan kan ik ook verder in mijn hoofd. Best even verdrietig, de bevestiging dat het niet is gelukt.
Hoop dat mijn cyclus hierdoor niet compleet een chaos wordt. Ik ga denk ik nu aankomende maand ovu testen doen om te kijken wat er gebeurd. Ik voel mijn eisprong altijd heel goed, dus het is meer om te zien of mijn lijf het weer op kan pakken.
En dan sluit ik me weer aan in het topic van NOD mei.
Bedankt iedereen voor de lieve woorden en steun!
Liefs van mij

@Vennetje waarom gebruik je geen CB met weken indicator in plaats van die irritante streepjes testen? Geeft een stuk meer duidelijkheid!
Hier vanochtend ook weer negatieve test. Continue mega krampen maar nog geen duivels. Verwacht ze denk wel vandaag..

@anoniemJP @chell @wennygirl @liefsVan @riekieM @babsG balen zeg?
@liefsVan in jou geval dan een vroege miskraam??
@vennetje in jou geval zou ik bloed laten prikken en misschien een echo??

@Liefsvan ohh nee :(. Wat naar voor je nadat je positieve zwangerschapstesten had. Toch heeft er dan wel iets gezeten maar niet goed doorgezet. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is met een knal streep!
Ben zelf ook erg onzeker geworden nu.. gister was mijn streep duidelijker dan vandaag.. moest zelfs heel goed kijken wilde ik iets goeds zien. Mijn urine was wel een stuk minder geconcentreerd omdat ik snachts heb geplast maargoed. Ik krijg gelukkig morgen al de uitslag van mijn bloedonderzoek. 
@Charlotte omdat ik nu alleen nog testen met 10miU wilde doen. Als het nog zo pril is werken die van 25miU nog niet. Maar gelukkig mag ik bloed laten prikken dus morgen heb ik de 100% zekerheid dan.

@Wondertjedrie ja klopt een vroege miskraam dan inderdaad. Volgende ronde beter, vind het wel spannend hoe dit dan nu gaat.. zal ik hier veel van merken in de rest van mn cyclus of zal t mee vallen. We gaan het zien.

@Vennetje fijn dat er bloed geprikt wordt dat geeft zekerheid. Ik weet hoe je voelt met die vage testen ben gewoon moe nu van al die spanning. Bij een knal test kan t ook mis gaan maar dan weet je iig zeker hey ik ben zwanger. Nu met van die vage lijntjes denk je hele tijd zie ik nou wat of toch niet. Ik duim voor je!!

@liefsvan wat verdrietig, echt heel rot. Ik hoop dat je lichaam niet van slag is en je snel weer een eisprong hebt. 

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik gebruik al een tijd de cb testen met 2 vruchtbare dagen (de roze).  

Terug
Bovenaan