NOD april

[quote quote=10613757]Hi lieve meiden van het forum, Een tijdje wat stiller geweest op dit forum maar ik zal voorlopig definitief afhaken. Na dinsdag een goede positieve echo gehad te hebben en de hoop en moed weer opgebouwd te hebben is vanmiddag de grond een beetje onder mijn voeten uit geslagen.. mijn vriend zijn semenanalyse kwam negatief terug. Volgende stap zal de Uroloog zijn om te bepalen of er geen productie is of een obstructie. Laat mijn berichtje je vooral niet uit het veld slaan. Deze uitslag komt voor bij minder dan 1% van de mannen! Dikke pech dus.. Bedankt voor jullie steun de afgelopen maanden. Veel liefs gewenst en ga duimen dat jullie snel een mooie zwangerschap tegemoet gaan! ❤️❤️[/quote]
Ach Klavertjes wat een nieuws :( Veel sterkte voor jullie beiden de komende tijd. Wie weet komt er toch nog een mooi wonder op jullie pad.

Hoe gaat het hier? Weinig activiteit nog? Ik heb de laatste weken dat ik de website niet meer opkom. Toevallig nu! 
Hier nu 11dpo. Weinig verschijnselen. 9dpo getest, veel te vroeg natuurlijk, met een early. Witte test. Ik probeer nu mijn NOD af te wachten ergens volgende week. Maar heb nog 2 early test jn huis dus dat wordt een uitdaging...

[quote quote=10614204]Mijn NOD a.s. zondag 23 april verwacht. Ontzettend spannend… Wil morgenochtend voor het eerst gaan testen…☺️[/quote]
Al iets gevoeld? Menstruatie klachten of vroege zwangerschapsverschijnselen?

Hoi allen, sorry dat het even stil was. Ik kon niet meer inloggen, nu via een andere browser lukt het wel.
Hier ook gewoon ongesteld geweest mijn NOD is nu in mei. Daar sluit ik mij nu dan ook aan.

Terug
Bovenaan