NOD april

5 april had je positieve test? Dan kan 6e eisprong al zijn geweest. Dan zit je nu op 7 dpo al? Dan zou een innesteling goed kunnen. Vanaf dag 5 kan dat toch al? Ja fingers crossed! 
26e is mijn NOD. Ik ben beniiiuuuuwwd ? ik duim voor ons. 
 
@Noenoe oh wauw? ik voel mij echt ontwetend soms hoor. Ik telde verkeerd en omdat mijn NOD zo ver weg is. Ik heb gisteren wel een test gedaan wetende dat te vroeg is maar meer cause I freaked ff out ? was wel spierwit de early van de action. 
Dankjewel voor de verduidelijking, fijn dat jullie mee denken?, want ik ben laatste tijden zo warig als wat.
Duim ook voor jou?? en iedereen die nog aan het wachten is?
 
Thankyou dames voor het meekijken. Helaas vandaag toch ongesteld geworden dus ga door naar ronde 2. Voel me wel echt veel beter mentaal, heb er volle vertrouwen in. 


suc6 jullie allemaal, ik duim heel hard ?
 
[quote quote=10613302]Thankyou dames voor het meekijken. Helaas vandaag toch ongesteld geworden dus ga door naar ronde 2. Voel me wel echt veel beter mentaal, heb er volle vertrouwen in. suc6 jullie allemaal, ik duim heel hard ?[/quote]
Jammer, maar goed dat je er zo positief in staat. Volle kracht vooruit!
 
Hebben jullie ook problemen met de site hier? Ik kan er moeilijk op komen. Krijg steeds 1 of ander inlogscherm te zien. 
 
@Noenoe meerdere keren, zo vervelend. Ik kan zelfs niet eens een verhaal schrijven. Krijg steeds dat de reactie niet geplaatst kan worden en moet ook alles per zin verzenden voor ik verder kan schrijven. 
 
Hoi dames!
Aangezien ik geen IUI heb deze ronde weet ik het niet helemaal zeker maar volgens mij is mijn ei geweest! Superfijn, want nu weet ik dat de IUI volgende maand helemaal goed moet komen, rond andere plannen :)
Mijn NOD laat ik wel gewoon op de 30ste staan aangezien ik niet helemaal zeker ben natuurlijk. En blijf hopen dat die IUI volgende maand gewoon niet meer nodig is!
 
Hi lieve meiden van het forum,
Een tijdje wat stiller geweest op dit forum maar ik zal voorlopig definitief afhaken.
Na dinsdag een goede positieve echo gehad te hebben en de hoop en moed weer opgebouwd te hebben is vanmiddag de grond een beetje onder mijn voeten uit geslagen..  mijn vriend zijn semenanalyse kwam negatief terug. Volgende stap zal de Uroloog zijn om te bepalen of er geen productie is of een obstructie. Laat mijn berichtje je vooral niet uit het veld slaan. Deze uitslag komt voor bij minder dan 1% van de mannen! Dikke pech dus..
Bedankt voor jullie steun de afgelopen maanden. Veel liefs gewenst en ga duimen dat jullie snel een mooie zwangerschap tegemoet gaan! ❤️❤️
 
 
 
Terug
Bovenaan