NOD april

@booknerdrox. Ja ik had vanaf vrijdag een stijging en zaterdag ook. Ik ben toen gestopt met tempen want kreeg er echt stress van. Ik had mijn ovulatie ook met een cb getest en had na vrijdag avond ook geen ovu pijn meer. 
Oh kan dat ook? Ik heb nog nooit een bloeding gehad bij een ovulatie. Ik leer steeds meer? maar het klinkt wel logisch. Wel jammer dat elke maand er iets nieuws komt qua klachten. Ik had net nog weer een mini roze veegje bloed. 
 
@Breezy fijn dan weet je in ieder geval dat die geweest is. Nu verder maar afwachten. In principe kan je pas kwaaltjes vanaf 5 a 8 dpo krijgen omdat dan de eventuele innestelling pas is :) dus alles wat je nu voelt is niks zeg maar. Dingen waar je nu meer op let
 
@booknerdrox. Ja daarom laat ik het ook los. Ik was alleen beetje geschokt vanwege de bloeding, omdat ik het nooit eerder heb meegemaakt en ben echt geen held met zulke dingen.? Maar het is nu inderdaad afwachten dankjewel voor het uitleggen. ?
 
Helaas ben ik gister ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde , die best spannend zal worden. Want ik ben dan een weekend weg zonder man.. in de ovulatie periode. 
 
@Gloria hoe is het nou? Ik kan je test niet zien :( snap er niks van. Heb je oploop? Ik hoop het zo voor je! 
@Saby hoe is het met jou? Is je menstruatie begonnen? 
@Breezy ik zou ook verbaasd staan te kijken van bloed. Misschien van de seks nog? 
Hier ook op wachtbankje. Uiteindelijk dag voor positieve test seks gehad. Dag na positieve test en dag daarna. Dus ja als het gegund is moet het daarmee toch genoeg zijn lijkt me. Wachten het maar weer af.
 
Wij gaan ook door naar de volgende ronde helaas.
na 3 dagen overtijd toch lichtelijk ongesteld geworden.
 
succes voor jullie ?
@gloriaa ik zie ook wel een vaag streepje, heb je al een duidelijkere test?
 
@Noenoe. Ik ben op 3,6 en (9 in de ochtend) intiem geweest. Zou het van zondag kunnen, na 2 dagen? Bloeding was licht en niet rood of bruin. Ik lees dat het wel mogelijk is voor een innesteling maar komt heeeel weinig voor ? en ik heb sinds vandaag geen krampen meer.
Ik hoop dat deze maand gegund is??
 
Terug
Bovenaan